Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar kan ik bubbeltjes plastic krijgen? - Forum Wereldfietser

Waar kan ik bubbeltjes plastic krijgen?

Voor transport per vliegtuig?

Ook ik was op zoek naar bubbeltjes plastic voor in het vliegtuig, maar ik heb het inmiddels via een vriend geregeld. Die werkt namelijk in de bouw.
Sommige bouwmarkten verkopen het en het schijnt dat sommige tuincentra het ook verkopen. Daarnaast heb ik ook gehoort van boerenbedrijven.

Bubbeltjesplastic vind je in Amsterdam bij Faber in de Spuistraat. Ik geloof nummer 63 of 65, en bij de Vakantiefietser, Westerstraat 216.

Ik heb ook veel moeten zoeken, kon het nergens vinden, en uiteindelijk toch bij de Gamma gevonden. Weliswaar slechts 60cm breed, 12m lang, kost 4 euro en heet daar noppenfolie.

jim

Inderdaad noppenfolie is de naam. Een tij geleden bij een auto (er is daar maar een?) sloper geweest in Zwaanshoek/Rijsenhout. Die had een grote rol bij de inpaktagel. Breedte geen 60cm maar 150 of 200 cm. Tis al een tijd geleden. Mocht zomaar wat meenemen. Kocht daar wel wat. Verpakking voor breekbare dingen zoals koplamp, achterlicht, spiegels en ruiten.

Zal mij niet verbazen dat een beetje sloper, sorry Recycle bedrijf, deze service ook heeft.

Goede tweede is Gouden Gids Verpakkingsmaterialen. Bij de Makro in Amsterdam/Duivendrecht is er zo'n zaak. Heb daar helaas nog niet naar noppenfolie gekeken.

Suck6, Brompting

Karwei in Utrecht verkoopt het niet.....

Je kan evt ook landbouwplastic kopen bij een bouwmarkt; net zo stevig. (Dit is ook goed te krijgen in het buitenland, handig voor de terugreis!) Wat ik zelf nog wel eens doe is een stuk van een slaapmatje (3 euro bij bristol) om mijn derailleur etc. binden voor extra bescherming...

Kijk eens op pagina 8 van dit onderwerp. Daar staat ook iets over bubbeltjesplastic.