Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een Myog draadje - Forum Wereldfietser

Een Myog draadje

Myog (making your own gear) Bestaat al heel wat duizend jaren, maar is nu een mode afkorting, voornamelijk onder bikepackers.

Nou weet ik dat er best veel mensen bezig zijn met eigen kleding, tassen, branders etc etc zelf te maken. Dus het lijkt me leuk om veel projecten bij elkaar te zien om wat inspiratie te krijgen.

Dus kom maar op met je mooi plaatjes....
Mijn contributies voorlopig:

Frametas(sen) 1
AfbeeldingDiy bikepacking bags

Frametas 2
AfbeeldingIMG_1720

Keukentas

AfbeeldingThe new kitchen

Oventje voor winterkamperen

AfbeeldingWinter camping oven

Spiegel in bar ends

AfbeeldingBar end mirror hack 1

Laptop hoes

AfbeeldingIMG_0498

Ik heb nog veel meer ideeën in mijn hoofd, hopelijk kan ik daar ook tijd voor maken 8)
Frame tas III komt eraan :) Deze maak ik specifiek voor de Race Across South Africa in Juni 8)

AfbeeldingFullSizeRender by Shane Cycles, on Flickr

AfbeeldingIMG_0543 by Shane Cycles, on Flickr

Bidon houders zijn ook gelukt

AfbeeldingUntitled by Shane Cycles, on Flickr
Weer goed bezig geweest, Shane!
Shane schreef:Spiegel in bar ends
Afbeelding
Misschien moet je hier toch nog eens over nadenken.

De reden dat er in de uiteinden van fietssturen (ik bedoel sturen zonder barends) een dopje zit is het valgevaar. Zonder dopje in het uiteinden leveren de openingen een serieus risico op voor degene die er op valt.

De bevestiging van jouw spiegel ziet er erg stevig uit, maar ook best scherp. Voor jezelf misschien een mooi idee, maar ik zou het anderen niet aanraden.

Ik zou die vleugelmoer er als eerste afhalen. Dat scheelt al een boel.
@Leon,

Tja, de vleugelmoer was een bewuste keuze on het snel te kunnen de-monteren vóór/na vliegen. Deze oplossing was in principe een eenmalig actie om te gebruiken met Poggies in Canada. Ik blijf maar spiegels slopen dus ben een beetje klaar mee.

AfbeeldingTrans lab (7)