Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen Juli/augustus 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen Juli/augustus 2015

Hallo allemaal,
Zijn er al plannen voor een Rondje Groningen begin augustus? Ik ga graag mee. Lang niets van me laten zien of lezen, soms gaat dat helaas even zo. Maar nu doe ik weer graag mee.
Lees wel en met fietsgroet alvast.
Hoi Margreet,

Ook in augustus wordt er een rondje Groningen gefietst. Dit keer geen zondag-rondje, maar een weekend-rondje. Binnenkort in dit theater, dus houd het forum in de gaten.
Dank Geke en Rene, ik houd het in de gaten!
Oeh leuk! Een weekendtocht :D ik ge proberen er bij te zijn!
Dat lijkt me leuk, ik doe graag mee!

Gaan we komend weekend?

groet

Jeroen
Let op: zie "Rondje Groningen gaat naar Amerika".
De inschrijving is gesloten.
Ik lees iets over 'komend weekend', dat moet dan 8 en 9 augustus zijn, en Rondje Groningen gaat naar Amerika, maar hoe en wat etc? Heb ik iets gemist? Zie geen nadere info…. maar misschien ligt dat aan mij?
Dank voor reactie alvast.
Hallo Margreet,

In het bericht met titel 'Rondje Groningen gaat naar Amerika' worden volgens mij al je vragen beantwoord. Je kunt daar lezen dat het plaatsvindt van 7 tot 9 augustus en dat het, helaas voor jou, vol zit.

René
Beste forumvolgers en rondjedraaiers. Wie een hekel heeft aan kamperen, te laat zich heeft ingeschreven voor het weekeinde of gewoon geen zin heeft om een weekend gras te happen, kan toch fietsen. Ik sta zondag 9 augustus op het hoofdstation in Groningen en ga een rondje fietsen. Wie mee wil, kan komen. Om 10.00 uur is de aftrap. Laat maar weten.