Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Test Idworx All Rohler - Forum Wereldfietser

Test Idworx All Rohler

Afgelopen zaterdag 11 juli ben ik in de omgeving van Oudenbosch (NB) geweest om de Idworx All Rohler aan een uitgebreide test te onderworpen. Een fietsrondje van zo om en nabij de 50 km. Voor deze fiets moet wel stevig in de buidel worden getast. Je hebt dan wel een stevig staaltje vakwerk in handen ontworpen door Gerrit Gaastra.

Surf naar www.weerennogmeer.nl en klik op de foto onder laatste fotosessie of kijk op mijn fietsblog. Je kunt ook op onderstaande link klikken je komt dan rechtstreeks op de pagina om mijn test met de Idworx All Rohler te lezen.

http://www.weerennogmeer.nl/fietsblog/
Sorry, dit is geen test maar een kritiekloos PR verhaal. Natuurlijk is dit geen slechte fiets, en smaken verschillen, maar zonder argumentatie doen alsof dit nu echt de Rolls Royce onder de vakantiefietsen is gaat mij althans te ver. Voor zoveel geld heb ik liever een andere fiets.
met zo'n prijs zeg ik....idworxnot.... :twisted:
Die tas hangt wel hilarisch ver naar achteren. Als je er zo twee volle achtertassen aan hangt dan moet je je stuur wel vast blijven houden of het paard steigert :lol:

Verder is het natuurlijk een prachtige fiets, denk ik.

Afbeelding

Foto van weerennogmeer?
Belachelijk hoge prijs. Voor bijna hetzelfde geld koop je twee Avaghon fietsen met dezelfde hoge kwaliteit en een geruisloze Rohloff naaf is wel heel bijzonder.

Ronald van der Perk
Ronald van der Perk schreef:Belachelijk hoge prijs. Voor bijna hetzelfde geld koop je twee Avaghon fietsen met dezelfde hoge kwaliteit en een geruisloze Rohloff naaf is wel heel bijzonder.

Ronald van der Perk
Hmmm
Ik heb eens de configurator bij Avaghon gestart en geprobeerd een "soortgelijke" fiets samen te stellen

Prijs Avaghon 3720 euro ( met riem en HS33 )
De Avaghon heeft dan :
geen almotion banden
geen hope remmen
geen plug
geen EBB
geen speciale brede velgen
geen titanium zadelpen

Zo zie je maar weer, een vergelijk maken met een andere fiets is niet zomaar even te doen.
Voor elk produkt is blijkbaar een markt.
Ik hoorde dat de Idworx Opinion Ti voor dit jaar is uitverkocht.
Het gaat hier om een fiets van 8000 euro
jumbo schreef: De Avaghon heeft dan :
geen css velgen
geen hope remmen
Maar goed ook, want ceramische velgen in combinatie met schijfremmen lijkt me nogal zinloos... :D

(Op de Idworx zitten Ryde Darim Disc velgen, deze zijn natuurlijk niet ceramisch)
Ik was iets te enthousiast over de Idworx...dank je alma :wink: