Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat wordt altijd gezegd maar ik geloof er niets meer van.captain_fabulous schreef:Ik zou niet snel een Brooks zadel tweedehands kopen. Een Brooks gaat naar de berijder 'staan', dus zit eenmaal ingereden vooral lekker voor de oorspronkelijke eigenaar.
C17 is de nieuwe generatie Brooks tourzadels, C staat voor cambium, een rubbercomposiet wat nauwelijks inrijden verlangt noch enig onderhoud. Schijnt tevens zéér comfortabel te fietsen.terunky schreef:ik heb een keer met mijn 200 km jonge brooks zadel door flinke regen gefietst (niet de bedoeling) maar hij was gelijk ingereden. daarna een zadeldek erover gedaan voor tegen de regen. heb je geen last meer dat hij nat word of uitdroogd door de zon
balen dat ik hem had verkocht. een type als de brooks c17 heb ik nog genoeg liggen, simpele harde sport zadels. of heb ik het mis ?
Neen, overdag ! We zijn overvallen door noodweer net onder de Col du Donon in de Vogezen. Klein uurtje onder het grondzeil gekropen, da's al jaren ons systeem, met name in de bergen en volledig onderkoeld doorgereden. Volgende dag trof ik een zadel aan wat de naam zadel eigenlijk niet meer mag hebben.Ave Gone schreef:Heb je op een zadel gereden dat 's nachts in de regen heeft gestaan?bonkers schreef:Ik heb slechte ervaring met de "nieuwe generatie" B17 zadels, één natte vakantie de afgelopen weken in Frankrijk en er valt al bijna niet meer op te zitten.
Plastic zakje over zadel vergeten. Harde leerschool.bonkers schreef:Neen, overdag ! We zijn overvallen door noodweer net onder de Col du Donon in de Vogezen. Klein uurtje onder het grondzeil gekropen, da's al jaren ons systeem, met name in de bergen en volledig onderkoeld doorgereden. Volgende dag trof ik een zadel aan wat de naam zadel eigenlijk niet meer mag hebben.Ave Gone schreef:Heb je op een zadel gereden dat 's nachts in de regen heeft gestaan?bonkers schreef:Ik heb slechte ervaring met de "nieuwe generatie" B17 zadels, één natte vakantie de afgelopen weken in Frankrijk en er valt al bijna niet meer op te zitten.