Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 12juli - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 12juli

Nog 5 nachtjes slapen en dan is het weer tijd voor een RG-tje
Wie is niet op wereldreis, op vakantie of heeft andere verplichtingen?
En bedenkt een verrassend zomers rondje?
Hoi Cilia,
Een paar dagen geleden zag de weersvoorspelling op weeronline.nl er voor zondag nog schitterend uit en stond ik al te trappelen om te gaan fietsen. Van 0 mm regen via 5,5 mm regen zitten we inmiddels weer op 1 mm. En ja, ik weet dat ik niet van suiker ben :lol: Ben er dus waarschijnlijk wel bij.
Routesuggestie: Balloerveld? Ben ik al een tijdje niet geweest.
Groet, Petra.
Hoi Petra en Cilia,
Het regent nu pijpenstelen, maar zondag wordt het vast een mooie fietsdag.
Ik ben dus zondag om 10 uur paraat bij het Peerd.

René, deze keer zonder Geke
Gezellig, we zijn al met drie. Wie volgt?
Petra.
Petra, even over "over het Baloerveld".
Ik ben bang dat dat nog wel eens druk zou kunnen zijn zondag+schoolvakantie is vaak file-fietsen in Oost- Drenthe.
Is natuurlijk wel stom van mij om eerst te vragen wie er een idee heeft voor een route en dan het eerste idee al direct af te schieten, maar zou je een rondje Schildmeer en rondje Kolham (wordt een soort van 8-rondje) mogelijk ook leuk vinden??
Ik verwacht in die contreien minder drukte.
Cilia
Petra en Cilia,
Als we maar met ze drieën zijn, kunnen we misschien ook afspreken om morgen (=zaterdag) al het rondje te doen? Dan wordt het echt mooi weer en met oostenwind komt een rondje Schildmeer ook goed uit.

René
Ja goed René, revolutionair idee. Ik vind t goed, dan zijn we wel met ons vieren, maar wie doet dan de boodschappen voor Cilia?
groet Jos, nog herstellende van rondje Friesland dd. zondag.
Hoi,
Het lijkt inderdaad zaterdag mooier weer te worden dan zondag, maar ik vind het ook wel zo netjes om het Rondje Groningen gewoon op de gebruikelijke dag te laten staan. De laatste keer kwamen er in de laatste 48 uur nog een stuk of 5-6 mensen bij en stond bijv. ook Marten zondag op ons te wachten.
Schildmeer vind ik trouwens ook prima. Ben ik ook al een tijdje niet geweest.
Groet, Petra.
PS: Zaterdag EN zondag fietsen kan natuurlijk ook...
Ik ben van plan zondag mee te fietsen, zaterdag kan ik helaas niet.
Alleen als het zondag erg slecht weer is (bakken regen, onweer, enz) dan haak ik af.

groetjes, Rikie
Klinkt heel aanlokkelijk morgen met mooi weerfietsen
Maar ik ben het met Preta eens: beetje lullig als je zondag voor niks bij het Peerd staat of morgen als je je nog aan wilt melden leest dat iedereen al op de fiets zit.
En wat Jos al zei: er moeten ook boodschappen gedaan worden (op de markt).
En ik vind het ook leuk als Rikie meegaat.
En op dit moment voorspellen ze" kans op buien eind van de middag".
En normale temperatuur voor de tijd van het jaar. Kortom....
Kortom,
We verzamelen ons zondag om 10 uur bij het Peerd.
Tot zondag en succes morgen met boodschappen, fietsen, terrassen, klussen, tuinieren, schoonmaken, enz.
Rene
Zondag as ben ik bij het Peerd, leuk jullie weer te zien.

Groet Annelies
Ik kan helaas niet. Veel plezier.
Wim
Mijn aanmelding komt wat laat, maar ook ik kan er komende zondag bij zijn. Ik zie jullie om 10:00 bij het Peerd :)

Paul
Goedemorgen, ik heb me flink verslapen en kan er toch niet bij zijn :(

Paul
Dat was weer een heerlijk rondje met in totaal 10 deelnemers. En op een paar druppels bij de start en bij onze koffiestop na hebben we het droog weten te houden. Dank Cilia, voor een leuk rondje langs het Schildmeer en via Woudbloem en de roeibaan in Harkstede en natuurlijk voor de overheerlijke Lariekoek!
Groet, Petra.