Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buenos Aires-New York - Forum Wereldfietser

Buenos Aires-New York

Hi, ik ben een wereldfietser en op zoek naar iemand die ook graag het onbekende verkent. Vorig jaar ben ik van Alaska naar Vuurland gefietst. Nu zou ik graag langs de andere kant, van Buenos Aires via Brazilië, naar Venezuela, Cuba, Mexico naar New York rijden. Vertrek 23 november 2015.
Hi Wereldfietser,

Je idee spreekt mij zeer aan zowel de bestemming als het tijdstip van vertrek.

Ik ben een wereldfietser die deels in Midden Amerika en Azie heeft gefietst.

Ik zou ongeveer een half jaar willen overbruggen ,ik ben een man(56) zeer jeugdige en avontuurlijke geest.

Zou wel een keer willen afspreken voor de details ,

Groet Roald (roaldhaan@gmail.com)
Hallo WF,


jou oproep naar een reisgenoot houdt mij al een paar dagen bezig. Ik heb gezien dat je al een melding had. Ik ben ook ge-interesseert, maar heb nog wel wat vragen.
Ik heb alleen in Europa gefietst, behoorlijk lange tochten, en wil nu de wereld in, doch als vrouw alleen durf ik dat niet goed aan. Ben 2 jaartjes ouder dan Roald.
Ik hoor graag van je,
gr. c. van den beldt
Na lang wikken en wegen zijn de plannen gewijzigd.
In januari/februari wil ik op Cuba starten, dan oversteken naar Cancun en langs de Mexicaanse en Amerikaanse oostkust naar naar Canada te fietsen.
AusjoerdHui schreef:Na lang wikken en wegen zijn de plannen gewijzigd.
In januari/februari wil ik op Cuba starten, dan oversteken naar Cancun en langs de Mexicaanse en Amerikaanse oostkust naar naar Canada te fietsen.