Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht Newcastle - Edinburgh - Forum Wereldfietser

Fietstocht Newcastle - Edinburgh

Man, midden veertig, zuiderbuur, op zoek naar aangenaam gezelschap om fietstocht te maken van Newcastle naar Edinburgh; eind juli, begin augustus. Vertrek met de boot in Ijmuiden. Logement: b&b's
Ik had ook zeer concrete plannen om te fietsen in Schotland. Boottickets waren al geboekt (31/7 -12/8: Hull) Door omstandigheden moesten mijn fietsmaatjes afhaken. Alleen gaan leek:lijkt geen optie... misschien kunnen we aansluiten bij elkaar ergens in Schotland? Buiten de boottickets lag er nog niets vast...
Ook zuiderbuur, 43, vrouw.
Bedankt voor je reactie! Had de hoop al opgegeven. Ik woon in Leuven, en jij? Ik weet niet of ik effectief zal gaan, heb ondertussen andere reisplannen, maar je brengt me aan het twijfelen.
Dag Veerle, wat scheelt er eigenlijk met dit forum: ik zie één bericht van jou niet, en mijn antwoord daarop ook al niet. Best is dat we gewoon afspreken in Lummen of Leuven. Deze week ga ik nog naar Berlijn, maar begin volgende week gaat zeker lukken. Inderdaad, mijn reisplannen zijn veranderd, ik ga met kameraad naar Zuid-Frankrijk, dat heb ik beloofd, maar anderzijds zie ik een tochtje met jou ook zitten. Had ook Trier in gedachten, maar heb begrepen dat je daar nu ook zit. Kunnen we via die forum telefoonnummers uitwisselen, of facebook? Groeten, en amuseer je in de Moezel, lucky you!