Ik ben op zoek naar ideeën/tips om volgende week (17 t/m 22 mei) met zijn tweeën een weekje te gaan fietsen (kampeerspullen mee). Idee is om een deel met de auto te overbruggen omdat weersvoorspellingen in de Benelux niet al te best zijn en van daaruit een mooi rondje te fietsen. Overnachten in tent of evt hotel/B&B. Zelf zat ik te denken aan (een zuidelijk deel van) Frankrijk maar tips voor andere landen die op +/- een halve tot één dag rijden liggen zijn welkom.
Voorkeur voor: autoluwe wegen, bosrijke omgevingen, kustplaatsen, bezienswaardigheden, niet al te grote dagafstanden en geen continu klimwerk zodat er tijd overblijft om een stad of iets anders te bezichtigen.
Iemand ideeën voor een bepaald gebied of route? Ik ben nogal bleu wat betreft Frankrijk.
Voorkeur voor: autoluwe wegen, bosrijke omgevingen, kustplaatsen, bezienswaardigheden, niet al te grote dagafstanden en geen continu klimwerk zodat er tijd overblijft om een stad of iets anders te bezichtigen.
Iemand ideeën voor een bepaald gebied of route? Ik ben nogal bleu wat betreft Frankrijk.