Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snel - Forum Wereldfietser

Snel

Name: Wim Vandermeulen

Email: meulen7@freeler.nl

Is Snel werkelijk een betrouwbare fietsenzaak, of kan ik beter eerst ergens anders kijken?
Wim

Name: Marco Meijerink

Email: limaonbike@hotmail.com

Ongeveer 70.000 kilometer op een Snel Explorer gefietst.
Geen grote problemen ondervonden.
Een goede fietst dus!

Groetjes,
Marco
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Martin Dullemond

Email: m.dullemond@planet.nl

Wij kozen voor 2 vakantiefietsen voor een ander, na ook bij Snel te zijn geweest. Achteraf hebben ze ons uitstekend geholpen bij het passend maken van die "andere" fietsen. Daar hebben we wat voor betaald, maar het profijt voor ons was onbetaalbaar. Achteraf had ik mijn fietsen daar gekocht.
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Harry Wagenaar

Email: h.c.wagenaar4@freeler.nl

Vorig jaar februari kocht ik een 'Snel Safari'. Tijdens afdalingen in de bergen had ik nogal last van resonantie in mijn voorwiel/ stuur. Met deze klacht ging ik na mijn vakantie terug naar Snel. De klacht werd uiterst serieus genomen. De wielen opnieuw gericht en er werden diverse adviezen gegeven. Verder hangt het er ook wel eens vanaf door wie je geholpen wordt maar over het algemeen vind ik Snel een van de weinige goede fietsenzaken.
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Andre de Boer

Email: adb@vinden.nl

Wat bedoel je met betrouwbaar? Ik heb er nog nooit gehad dat ik er een fiets bestelde en een stofzuiger of zo afgeleverd kreeg. Snel levert goeie fietsen, volgens mij waren pakweg 10 jaar terug de vaklieden iets beter dan ze nu zijn, maar ik heb er nooit gekke ding meegemaakt.

Zelf vind ik vooral de frames van Snel hun sterke punt. Pisbakkenstaal wordt het wel genoemd, maar wel beresterk.

Bij Vittorio (HHW) kan je meer a la carte bestellen. Dus een bepaald element van een groep laten vallen en er iets anders voor nemen.
--- --- --- --- --- --- --- --- ---