Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht

Ik ben aan man van 65 jaar, gehuwd maar ook nu gepensioneerd en zoek een fietsmaatje om te genieten van de buitenlucht en de vrijheid. Ik fiets tussen de 60 en 90 km per dag maar ik neem aan dat na enige oefening dit wat opgerekt kan worden. Onderweg kampeer ik graag of neem een eenvoudig hotelletje. Ik wil fietsen door Nederland maar een buitenlandse tocht behoort zeker ook tot de ambitie.
Spreek dit ambitieniveau je aan en zoek je ook iemand om deze ervaring te delen laat dan een berichtje achter. Dan kunnen we eens afspreken en kijken of het smaakt naar meer.
Ik hoor graag van je!
Hoi
En wat te denken van een fietstocht naar Santiago (vertrek 31 aug. met een gemiddelde van 100 km en kamperen). Je kunt mij bellen op 0320257771 of mail naar trivialis@online.nl.

Groet Anne
Om niet al te lang van huis op mijn fietstocht naar Rome in 2016, wil ik dit jaar alvast het 1e deel (Route Benjaminse) fietsen. Doelstelling is vertrek 12 juni.
Ik wil kamperen bij mooi weer en verwacht een gemiddelde van 100 km per dag.
Wellicht is dit iets voor je?
Gr. Bert
Half juni fiets ik vanaf Friesland naar zuid Limburg, Venhbaan, terug langs de Ruhr, mocht je het leuk vinden om een stuk mee te fietsen zal dat kunnen, zoek al enige tijd een fietsmaatje maar naar een paar vervelende ervaringen ben ik voorzichtig geworden. Voor mijn telefoonnummer kun je mij een PB sturen
Ik heb de datum van vertrek verschoven naar half augustus.
Dat komt mij beter uit i.v.m. Drukke maand juni en voorbereiding.
Kirsten kijk voor meer informatie even op mijn website www.bertnaarsantiago.nl
Ik weet nog niet hoe dat werkt met PB's
Vanbatenburg schreef:Ik weet nog niet hoe dat werkt met PB's
Onder elk bericht zie je een button met de letters PB. Als je daar op klikt wijst de rest zich wel vanzelf denk ik.
Dat heb ik gedaan, maar dan kom ik in een bericht van een ander terecht.
Of moet ik die tekst gewoon weghalen en mijn eigen teksten generen?
Dat heb ik gedaan, maar dan kom in de tekst van een ander terecht.
Of moet ik tekst weghalen en mijn eigen tekst generen?
Vanbatenburg schreef:Dat heb ik gedaan, maar dan kom in de tekst van een ander terecht.
Of moet ik tekst weghalen en mijn eigen tekst generen?
En dan begin je nog dubbel te praten ook! ;-)

Als je op PB klikt zie je eerst een regel tussen url-tags, die zorgt ervoor dat de ander (de ontvangende partij) als eerste een linkje ziet naar het topic waarop je reageert. Als dat niet relevant is kun je het weghalen

Daarna zie je binnen quote-tags de volledige tekst van het bericht waarop je reageert. Dat kun je ook eventueel geheel of gedeeltelijk weghalen.
Gelukt! Bedankt Peter