Nieuw 26" of 28" LHT frame compleet vakantieklaar afgemonteerd.
Versies;
28" V-brakes (Pearl, Caki of Black)
28" Disc-brakes (enkel Maroon rood)
26" V-Brakes (Pearl, Caki of Black)
26" Disk-brakes (enkel Maroon rood)
Mogelijkheden;
Shimano Deore LX V-brakes (bij prijs inbegrepen) of Disc-brakes met Avid mechanische schijfremmen (+€150).
Verschillende maten rechte of licht gebogen Tom Ritchey sturen en stuurpennen mogelijk (bij prijs inbegrepen) of Tom Ritchey racestuur met prachtige Sora 2015 Dual control verstellers (+€150).
https://www.youtube.com/watch?v=qOg5GnqR6zI
Banden; 32, 35 of 38 mm. Marathon (zonder meerprijs alle maten beschikbaar) of Marathon Mondeal (meerprijs afhankelijk van maat) tot 42 mm met spatborden, tot 45 mm zonder spatborden.
Kleuren Frame en vork; Smoggy Pearl, Blacktacular of Cakipants.
Disc Trucker; Maroon.
Kleuren veranderen slecht één keer in de twee of drie jaar en zwart blijft vrijwel altijd in de collectie.
Maten; van heel klein, 42 cm (voor kinderen) tot heel groot, 64 cm (voor mensen van meer dan 2 meter) en alles daar tussen.
https://www.youtube.com/watch?v=cS55np30m4w
Sandaard voorzien van;
Deore 3x9 versnellingen.
Shimano vierkant crankstel met stalen bladen en vierkante trapas.
28" Deore LX, Sari T-19R DT Swiss wielen met naafdynamo en verlichting.
26" Deore LX, M-ZX 19 DT Swiss wielen met naaddynamo en verlichting.
Sram ketting met powerlink.
2 Bidonhouders.
Schwalbe marathon banden.
SKS spatborden zwart of zilver.
Brooks B17.
Tubus achterdrager.
B+M Dynamo Verlichting met aan/uit schakelaar, blijft branden bij stoplicht
https://www.youtube.com/watch?v=U6DET5Om-kQ
Upgrade Trapgedeelte;
Crankstel upgrade Stronglight +€90 inc. gesmeed aluminium bladen met Stronglight trapass.
Crankstel upgrade SPA CYCLES TD-2 Touring +€110 inc. Zicral gevreesd aluminium bladen met Stronglight trapass.
Mogelijke extra's (prijs op aanvraag);
Tubus voordrager.
Pedalen naar keuze.
Salsa Woodchipper.
USB aansluiting voor je GSM of GPS.
Remlicht in de achterlamp.
Surly ipv Tubus Racks.
Slot.
Etc.
Hoe werkt dit?
1 Je mailt me voor vragen of we maken meteen een afspraak.
2 We gaan er rustig voor zitten koffie inbegrepen en we bespreken samen de opties en jij mag kiezen hoe je het wilt hebben.
3 We meten je op en jij krijgt een contract met alle details, je denkt er nog een tijdje over na of je ziet ervan af.
4 Ga je akkoord dan doe je een aanbetaling en bestel ik de onderdelen.
5 Twee weken nadat de onderdelen binnen zijn kun jij je fiets ophalen.
6 Je maakt een test rit en we stellen de fiets op jou af.
7 Je betaald het restant en kunt je fiets mee nemen.
Je krijgt alle aankoopbewijzen van alle onderdelen mee zodat je altijd zelf je garantiebewijs van elk onderdeel in huis hebt.
Vind je de fiets heel mooi of lijkt die je geweldig? Vind je de fiets spuuglelijk of lijkt het je helemaal niets? Heb je positieve of negatieve ervaring met Surly of met de onderdelen die ik gebruik? Laat een leuk of minder leuk berichtje achter op het forum!
Heb je vragen, wil je meer weten over de fiets, hoe die wordt opgebouwd, heb je specifieke wensen of wil je een afspraak maken? Stuur een berichtje naar mijn privébox!
Stop met werken en wordt wereldfietser op een LHT.
https://www.youtube.com/watch?v=BNAGlBkosks
ps ik doe dit uit liefhebberij en om te kijken of mensen interesse hebben in dit concept, ik heb tot nu toe al mijn eigen fietsen zelf opgebouwd en heb veel ervaring met vakantiefietsen dus als jij mij aangeeft wat jij precies wilt kan ik voor jou de perfecte vakantiefiets bouwen.
Foto's dienen slechts een voorbeeld, onderdelen zijn zoals omschreven.
Nog een plaatje.....
Zoveel zou ik niet meenemen maar de LHT kan dit wel aan en met gemak, hij is gemaakt van staal en het frame is extra lang waardoor hij niet gaat slingeren met begage, daarnaast is de voorvork zo ontworpen dat je ook met zware bagage o je lowriders zo weinig mogelijk je polsen belast.
Vind je de fiets heel mooi of lijkt die je geweldig? Vind je de fiets spuuglelijk of lijkt het je helemaal niets? Heb je positieve of negatieve ervaring met Surly of met de onderdelen die ik gebruik? Laat een leuk of minder leuk berichtje achter op het forum!
Heb je vragen, wil je meer weten over de fiets, hoe die wordt opgebouwd, heb je specifieke wensen of wil je een afspraak maken? Stuur een berichtje naar mijn privébox!
Versies;
28" V-brakes (Pearl, Caki of Black)
28" Disc-brakes (enkel Maroon rood)
26" V-Brakes (Pearl, Caki of Black)
26" Disk-brakes (enkel Maroon rood)
Mogelijkheden;
Shimano Deore LX V-brakes (bij prijs inbegrepen) of Disc-brakes met Avid mechanische schijfremmen (+€150).
Verschillende maten rechte of licht gebogen Tom Ritchey sturen en stuurpennen mogelijk (bij prijs inbegrepen) of Tom Ritchey racestuur met prachtige Sora 2015 Dual control verstellers (+€150).
https://www.youtube.com/watch?v=qOg5GnqR6zI
Banden; 32, 35 of 38 mm. Marathon (zonder meerprijs alle maten beschikbaar) of Marathon Mondeal (meerprijs afhankelijk van maat) tot 42 mm met spatborden, tot 45 mm zonder spatborden.
Kleuren Frame en vork; Smoggy Pearl, Blacktacular of Cakipants.
Disc Trucker; Maroon.
Kleuren veranderen slecht één keer in de twee of drie jaar en zwart blijft vrijwel altijd in de collectie.
Maten; van heel klein, 42 cm (voor kinderen) tot heel groot, 64 cm (voor mensen van meer dan 2 meter) en alles daar tussen.
https://www.youtube.com/watch?v=cS55np30m4w
Sandaard voorzien van;
Deore 3x9 versnellingen.
Shimano vierkant crankstel met stalen bladen en vierkante trapas.
28" Deore LX, Sari T-19R DT Swiss wielen met naafdynamo en verlichting.
26" Deore LX, M-ZX 19 DT Swiss wielen met naaddynamo en verlichting.
Sram ketting met powerlink.
2 Bidonhouders.
Schwalbe marathon banden.
SKS spatborden zwart of zilver.
Brooks B17.
Tubus achterdrager.
B+M Dynamo Verlichting met aan/uit schakelaar, blijft branden bij stoplicht
https://www.youtube.com/watch?v=U6DET5Om-kQ
Upgrade Trapgedeelte;
Crankstel upgrade Stronglight +€90 inc. gesmeed aluminium bladen met Stronglight trapass.
Crankstel upgrade SPA CYCLES TD-2 Touring +€110 inc. Zicral gevreesd aluminium bladen met Stronglight trapass.
Mogelijke extra's (prijs op aanvraag);
Tubus voordrager.
Pedalen naar keuze.
Salsa Woodchipper.
USB aansluiting voor je GSM of GPS.
Remlicht in de achterlamp.
Surly ipv Tubus Racks.
Slot.
Etc.
Hoe werkt dit?
1 Je mailt me voor vragen of we maken meteen een afspraak.
2 We gaan er rustig voor zitten koffie inbegrepen en we bespreken samen de opties en jij mag kiezen hoe je het wilt hebben.
3 We meten je op en jij krijgt een contract met alle details, je denkt er nog een tijdje over na of je ziet ervan af.
4 Ga je akkoord dan doe je een aanbetaling en bestel ik de onderdelen.
5 Twee weken nadat de onderdelen binnen zijn kun jij je fiets ophalen.
6 Je maakt een test rit en we stellen de fiets op jou af.
7 Je betaald het restant en kunt je fiets mee nemen.
Je krijgt alle aankoopbewijzen van alle onderdelen mee zodat je altijd zelf je garantiebewijs van elk onderdeel in huis hebt.
Stop met werken en wordt wereldfietser op een LHT.
https://www.youtube.com/watch?v=BNAGlBkosks
ps ik doe dit uit liefhebberij en om te kijken of mensen interesse hebben in dit concept, ik heb tot nu toe al mijn eigen fietsen zelf opgebouwd en heb veel ervaring met vakantiefietsen dus als jij mij aangeeft wat jij precies wilt kan ik voor jou de perfecte vakantiefiets bouwen.
Foto's dienen slechts een voorbeeld, onderdelen zijn zoals omschreven.
Nog een plaatje.....
Zoveel zou ik niet meenemen maar de LHT kan dit wel aan en met gemak, hij is gemaakt van staal en het frame is extra lang waardoor hij niet gaat slingeren met begage, daarnaast is de voorvork zo ontworpen dat je ook met zware bagage o je lowriders zo weinig mogelijk je polsen belast.