Op Fiets.nl kreeg ik de tip om mijn fiets via dit forum te verkopen. Bij deze dus.
Met enige pijn in mijn hart verkoop ik mijn trouwe woon-werk fiets. 3 jaar gebruikt voor woon-werk verkeer, ca 6000 km afgelegd...staat wegens verhuizing nu te verstoffen. Fiets verkeert in prima staat, is altijd goed onderhouden en is opgebouwd met de volgende onderdelen:
- Frame Airborne Carpe Diem Titanium, maat XL (geschikt vanaf ca 1.80m, ikzelf ben 1.93, op de foto's is hij afgesteld op mijn lijf)
- voorvork: Westbrook (carbon, de originele)
- wielen: voorwiel Onyx naaf, Mavic A719 velg. Achterwiel: Rohloff naaf, Mavic A719 velg.
- banden: Schwalbe Stelvio
- remmen + grepen: Shimano XTR
- zadelpen: Easton EC70 met setback
- zadel: Selle San Marco Genuine Gel Pro Link
- stuur: Easton Monkey Lite SL
- Stuurpen: Girvin verende stuurpen
- handgrepen: Ergon P1
- cranckstel: Shimano Dura Ace
- trapas: Shimano BB-UN72 (onverwoestbaar)
- pedalen: Shimano (geschikt voor SPD en gewone schoen zonder plaatjes)
Fiets is gebouwd op comfort en wordt verkocht incl. tassen en een verse nieuwe ketting.
Prijs? Pffff. Staat niet in de weg, dus gaat niet voor een spotprijsje weg. Laat ik een richtprijs noemen van 1650 euri en ieder serieus bod wordt op gereageerd.
Voor foto's verwijs ik naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m918801378
Met enige pijn in mijn hart verkoop ik mijn trouwe woon-werk fiets. 3 jaar gebruikt voor woon-werk verkeer, ca 6000 km afgelegd...staat wegens verhuizing nu te verstoffen. Fiets verkeert in prima staat, is altijd goed onderhouden en is opgebouwd met de volgende onderdelen:
- Frame Airborne Carpe Diem Titanium, maat XL (geschikt vanaf ca 1.80m, ikzelf ben 1.93, op de foto's is hij afgesteld op mijn lijf)
- voorvork: Westbrook (carbon, de originele)
- wielen: voorwiel Onyx naaf, Mavic A719 velg. Achterwiel: Rohloff naaf, Mavic A719 velg.
- banden: Schwalbe Stelvio
- remmen + grepen: Shimano XTR
- zadelpen: Easton EC70 met setback
- zadel: Selle San Marco Genuine Gel Pro Link
- stuur: Easton Monkey Lite SL
- Stuurpen: Girvin verende stuurpen
- handgrepen: Ergon P1
- cranckstel: Shimano Dura Ace
- trapas: Shimano BB-UN72 (onverwoestbaar)
- pedalen: Shimano (geschikt voor SPD en gewone schoen zonder plaatjes)
Fiets is gebouwd op comfort en wordt verkocht incl. tassen en een verse nieuwe ketting.
Prijs? Pffff. Staat niet in de weg, dus gaat niet voor een spotprijsje weg. Laat ik een richtprijs noemen van 1650 euri en ieder serieus bod wordt op gereageerd.
Voor foto's verwijs ik naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m918801378