Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis af te halen: 2 x Schwalbe Marathon Dureme 28x1.6 - Forum Wereldfietser

Gratis af te halen: 2 x Schwalbe Marathon Dureme 28x1.6

Gratis af te halen: 2 x Schwalbe Marathon Dureme 28x1.6 (42-622) Met zijreflectie en beperkte praktijk ervaring. Ik ben niet tevreden over dit type banden. Ze liggen nu echt in de weg. Op maandag 19 juli 2010 voor 81,90EUR gekocht bij Bike4Travel.

Stuur me een pbtje over het ophalen in Apeldoorn.

Commerciele praat van Schwalbe;
Deze Marathon is een droom. :oops:
Want in deze band is het complete pakket Schwalbe Evolution Technology samengebracht: High Density Guard, de beste anti-leklaag voor lichte banden. SnakeSkin, veel lichter dan een zijwand met rubberlaag maar net zo robuust. RoadStar Triple compound, ons beste rubbermengsel voor topwaarden bij grip, lichte loop en levensduur. Deze techniek op het hoogste niveau combineren wij met een klassiek, veelzijdig profiel dat zich op alle wegen thuis voelt: de Dureme gedraagt zich soeverein op de piste en rolt fenomenaal licht op de weg.
SENIOR ik kan je geen PB tje sturen...
Eric op de Fiets schreef:Gratis af te halen
Ik ben niet tevreden over dit type banden.
Deze Marathon is een droom. :oops:
Ik ben wel benieuwd waardoor deze droom voor jou een nachtmerrie bleek.
Ik heb ze ook op mijn fiets gehad en uiteindelijk op mijn woon/werkverkeer fiets versleten (wel 10.000 km gehaald). Ik vond ze niet heel erg licht lopen en de wegligging was ook niet zo goed, een goede grip ontbrak. Oeps, sorry Eric.
PB versturen, nu wel?
Frank schreef:Ik heb ze ook op mijn fiets gehad en uiteindelijk op mijn woon/werkverkeer fiets versleten (wel 10.000 km gehaald). Ik vond ze niet heel erg licht lopen en de wegligging was ook niet zo goed, een goede grip ontbrak. Oeps, sorry Eric.
ik deel je mening Frank. Ik heb de 10.000km er niet mee gehaald. Maar wat de een niet prettig ervaart is voor de ander een prima band. Vandaar dat ze gratis opgehaald kunnen worden. :lol: ik denk dat ze minder dan 1500 km op de fiets hebben gezeten. Een tourtje Denemarken en Rûgen. Met lengtegroeven in het fietspad met klinkers (op Rûgen) lijken ze wat te dweilen. Zie ook mijn eerdere opmerkingen over de Dureme. Ik ben overigens teveel materiaal freak om 10.000 km met dezelfde banden te fietsen. Tot nu toe is de marathon racer mijn voorkeursband. De Almotion is ook niet echt sneller dan de racer maar prettiger dan de dureme. De supreme heeft voor mij te weinig grip op zand en modder hier op de veluwe en is te snel lek. XR is een topper voor mindere omstandigheden in het buitenland. De extreme een echte off road band. De continental wintercontact de ideale winterband. Kortom, uit deze collectie mag de dureme wel weg.
Banden zijn opgehaald of beter gezegd, omgeruild door een feestelijk verpakte fles die komend weekend uitgepakt gaat worden. De nieuwe eigenaar is erg tevreden over de Dureme en zo zie je maar, iedereen heeft zijn eigen beleving en voorkeur. Draadje kan op slot.