Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete: Online fietsverkoop - Forum Wereldfietser

Enquete: Online fietsverkoop

Beste forumbezoekers,

Ik ben Ewout en ik ben bezig met mijn afstudeerstage voor mijn studie Sport & Media aan de Fontys Hogeschool in Tilburg. Ik doe een onderzoek naar de manier waarop mensen zich orienteren op hun online aankopen, wat mensen bereid zijn te betalen voor bepaalde producten en wat mensen overhaalt een aankoop te doen. Hiertussen zitten ook vragen met betrekking tot fietsen en fietsaccessoires.

De enquête heeft 16 vragen en het duurt ongeveer 5 minuten om hem in te vullen. U zou mij er erg mee helpen.

Alvast bedankt voor uw hulp,

Ewout Meijer

https://nl.surveymonkey.com/s/LF2G7HG
Doet t niet
Op de eerste pagina alles ingevuld, toen ik op volgende klikte kwam er geen volgende pagina maar was alles wat ik ingevuld had weer weg.
Misschien eens een enquête houden of we enquêtes op het forum toelaten? :lol:
Eric op de Fiets schreef:Misschien eens een enquête houden of we enquêtes op het forum toelaten? :lol:
Ha, dat heb ik me ook al eens afgevraagd. Eigenlijk elke keer als ik hem goedkeur.
Van de andere kant. Het staat duidelijk in de titel, dus je hoeft er niet op te klikken. Klikkers moeten een lichte voorkeur voor zelf-kastijding hebben... :wink:
Ik heb onlangs een hbo studie afgerond en weet hoe belangrijk input op een enquete is.
Daarom vul ik ze braaf in en weet hoe ik zelf aan het stuntelen was met vragen.

De uitkomst is niet eens het belangrijkste in het hbo onderwijs heb ik ontdekt het gaat vooral om het proces en hoe je tot resultaten komt.
Deze laatste is prima qua vraagstelling vind ik. Bij mij wilde hij eerst ook niet verzenden.....error....maar 2e keer ging het prima.
niemand verplicht je om het in te vullen en de studenten hebben zo wel een hele grote populatie te pakken. Ben wel benieuwd of zij ook weten HOE groot de populatie is.
Dus als je deze student wilt helpen......
Anja
Hiertussen zitten ook vragen met betrekking tot fietsen en fietsaccessoires.
Deze het past wel binnen de verenigingsdoelstellingen 8)
dijken63 schreef:Ik heb onlangs een hbo studie afgerond en weet hoe belangrijk input op een enquete is.
Daarom vul ik ze braaf in en weet hoe ik zelf aan het stuntelen was met vragen.

De uitkomst is niet eens het belangrijkste in het hbo onderwijs heb ik ontdekt het gaat vooral om het proces en hoe je tot resultaten komt.
Deze laatste is prima qua vraagstelling vind ik. Bij mij wilde hij eerst ook niet verzenden.....error....maar 2e keer ging het prima.
niemand verplicht je om het in te vullen en de studenten hebben zo wel een hele grote populatie te pakken. Ben wel benieuwd of zij ook weten HOE groot de populatie is.
Dus als je deze student wilt helpen......
Anja
Dankuwel
Deed het. Zelfkastijding viel mee. Enquetes moeten geen onderwerp van enquete worden. Keuze om mee te werken aan een opleidingsenquete m.i. kleine moeite om open vragen te eantwoorden en een afstuderen van input te voorzien.

Graag link naar eindproduct (scriptie) na afronden. Succes en plezier met de werkzaamheden daarnaartoe.
Ik zal zeker de resultaten, of de conclusies van mijn scriptie hier kort weergeven. Ik probeer altijd een zo pijnloos mogelijke enquete-ervaring voor mijn respondenten te creeren. Kort, duidelijk en niet al te moeilijk. Bedankt voor het invullen!
Iedereen die het tot nu toe heeft ingevuld, bedankt. Ik ben echter nog steeds op zoek naar meer respondenten en het duurt echt maar vijf minuten. Dit blijkt uit de eerste gegevens van de enquete. Alvast bedankt voor degene die hem nu nog gaan invullen!