Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit dus. Ik kampeer al vanaf dat ik 3 maanden oud was en zou niks anders meer willen. Een hotel vind ik niks (slaap het liefste op mijn eigen bed/ luchtbed). Zelfs met slecht weer vind ik het eigenlijk heerlijk (heb natuurlijk mijn grenzen XD) Het getik van de regen op het tentdoek is het beste geluid om bij te gaan slapen.bert sitters schreef:Ik vind niets zaliger om een prachtige fietsdag af te sluiten door voor mijn tentje in een prachtige omgeving mijn eigen potje te koken met een biertje er bij en bij het eten een lekker glaasje wijn. De vogels luiden het ondergaan van de zon in. Waarom zou ik in hotel overnachten met slechts drie of vier sterren, als ik onder duizend sterren kan slapen?
Ach Klaas, maak je niet druk of de zelfverklaarde bikkels. Ik heb nog nooit een avond samen bij de tent gezeten zonder bepaalde blikken bij degenen op de plastic zakjes te ontdekken, richting mijn stoeltje... Meestal druipen ze veel eerder af.saagstree schreef:Willem.M schreef dat hij op een plastic zak gaat zitten want krukjes zijn voor watjes. Hier ben ik het dus niet mee eens en voel me aangesproken.Klaas de Pelgrim