Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Express bussen in Finland... - Forum Wereldfietser

Express bussen in Finland...

Hallo....

Wie kan me vertellen waar ik het beste info kan krijgen over de route's en of het wel of niet mogelijk is om fietsen mee te nemen in de zogenaamde 'Express bussen' met name in Lapland? Moet er gereserveerd worden? kunnen ze op een fietsrek mee? Het zou moeten kunnen maar ik moet het zeker weten want anders loopt een hele week door elkaar (!)

Ben benieuwd: Groetjes, Peter

Vraag het de Finse Fietsersbond: Info@hepo.fi
peerkkke schreef:Hallo....

Wie kan me vertellen waar ik het beste info kan krijgen over de route's en of het wel of niet mogelijk is om fietsen mee te nemen in de zogenaamde 'Express bussen' met name in Lapland? Moet er gereserveerd worden? kunnen ze op een fietsrek mee? Het zou moeten kunnen maar ik moet het zeker weten want anders loopt een hele week door elkaar (!)

Ben benieuwd: Groetjes, Peter
"Bicycles can be transported on long distance busses. However you should check with the relevant bus company in advance if there is space available on the departure you intend to use" Citaat uit de Cycling Guide van de Via Finalndia. website van de express bussen: http://www.matkahuolto.fi/english/index.html
Via de contact button kun je ze mailen.

Succes!
Luc Oteman