Additionally, paste this code immediately after the opening tag: OFM kaart niet te zien op GPS 62s - Forum Wereldfietser

OFM kaart niet te zien op GPS 62s

Ik heb een kaart verzonden naar de GPS 62s en die is ook zichtbaar en aangezet, maar vervolgens verschijnt er geen beeld op het scherm.
Ik heb recent alle OFM delen gedownload, geinstalleerd en samengevoegd tot
OFM(EU2014_E/N/W)
Werk met windows 7
Het vreemde is dat de kaart wel verschijnt op mijn oude GPS 60SCx
Is iemand hier al eens mee geconfronteerd ?.
Wat kan er mis gaan ?
Wat is eventueel de oplossing ?
Kan zijn dat je iets niet goed geïnstalleerd hebt, je kan je GPS op fouten analyseren met Javawa Device Manager. Een andere mogelijkheid is dat de SD kaart er niet goed in zit of defect is.
Alles samengevoegd is het een kaart groter dan 3.8Gb? Dan is dat het probleem waarschijnlijk (voor een toestel).

Of te ver ingezoomd (of uitgezoomd)
Wel een map 'Garmin' gemaakt op de SD-kaart? De kaartfile komt in die map.
Op mijn Legend moet dat, anders gebeurt er niets.
Inmiddels heb ik alle 3 PC versies van OFM gedownload en samengevoegd en geïnstalleerd op de PC. Werkt prima op de PC.
Voor de GPS heb ik de GPS versies gedownload. Daarvan heb ik de West en de Oost kaart uitgepakt en naar een in de GPS aanwezige 16GB micro SD kaart gekopieerd.
Voor downloaden Free Download gebruikt en voor het uitpakken 7Zip.
Bij het uitpakken bleek de Oost EU kaart te zijn beschadigd (controle met Javawa device manager). Daarna nogmaals gedownload en toen ging het goed.
Inmiddels heb ik op de micro SD kaart geheel OFM west en Oost staan alsmede City Navigator Europe die ik in 2009 had aangeschaft. Werken alle 3 prima.
De City Navigator Europe was gekoppeld aan de GPS 60Scx, maar Garmin was zo coulant dit om te ruilen voor de GPS 62s.

So far so good.