Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS routes midden Nederland - Forum Wereldfietser

GPS routes midden Nederland

Ik ga eind juni vier dagen op fietsvakantie. Ik was eerst van plan om ergens heen te gaan met de trein en dan terug naar huis te fietsen, maar heb toch besloten om vanaf huis te gaan.

De bedoeling is dat ik elke dag 150km ga fietsen. Ik ben in training voor Duchenne Heroes dus naast vakantie is dit een perfecte training.

De route die ik nu grofweg in mijn hoofd heb:
Harderwijk-elspeter heide-kroondomeinen-posbank-montferland-dld-reichswald-rhenen-utrechtseheuvelrug-hilversum harderwijk. Geen idee hoeveel kilometers of dit zijn maar het zijn wel hele mooie gebieden om doorheen te fietsen.

Heeft iemand tracks van delen van deze route, daar zou ik enorm mee geholpen zijn. Ik ben al wel even op GPSies aan het kijken geweest maar dat wordt een hele zoektocht en dan weet je op voorhand nog niet of de mooi stukken erin zitten.
JanW schreef:Ik ga eind juni vier dagen op fietsvakantie. Ik was eerst van plan om ergens heen te gaan met de trein en dan terug naar huis te fietsen, maar heb toch besloten om vanaf huis te gaan.

De bedoeling is dat ik elke dag 150km ga fietsen. Ik ben in training voor Duchenne Heroes dus naast vakantie is dit een perfecte training.

De route die ik nu grofweg in mijn hoofd heb:
Harderwijk-elspeter heide-kroondomeinen-posbank-montferland-dld-reichswald-rhenen-utrechtseheuvelrug-hilversum harderwijk. Geen idee hoeveel kilometers of dit zijn maar het zijn wel hele mooie gebieden om doorheen te fietsen.

Heeft iemand tracks van delen van deze route, daar zou ik enorm mee geholpen zijn. Ik ben al wel even op GPSies aan het kijken geweest maar dat wordt een hele zoektocht en dan weet je op voorhand nog niet of de mooi stukken erin zitten.
Eneco veluwe tour iets?
Ben je al eens met één van deze routeplanners aan de slag gegaan?
De eerste is meer gericht op België met het zuidelijk deel van Nederland.

http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx
http://www.nederlandfietsland.nl/fietsrouteplanner

De routes kun je downloaden in verschillende formaten.
Veel succes met de voorbereiding.
Ik kan zelf wel wat samenstellen, en dit wil ik best gaan doen. Maar van achter de PC kan ik niet zien waar de mooiste stukken zijn. Daarom hoop ik dat er mensen zijn met tracks waar een stukje inzit die het niveau heeft van "daar moet je echt hebben gefietst". Die plak ik dan weer in een grote route.

Van die Eneco tour kan ik zeker stukken gebruiken, bedankt.
Ik ben vrij goed bekend op het stuk elspeterheide - hoenderloo.
Eventueel heb ik ook wel GPS tracks van dat stuk. Maar om de mooiste plekjes langs te gaan zou je eigenlijk op een mountainbike moeten komen :wink: .

ik vroeg me daarom af op wat voor een fiets je gaat en in welke mate je onverhard wil rijden. (asfalt/beton , grote grindpaden, brede bospaden)
Uit de beoogde route zou je kunnen opmaken dat TS inderdaad op de MTB wil gaan - zeker als het een training voor DH betreft.
Travelmaster schreef:Uit de beoogde route zou je kunnen opmaken dat TS inderdaad op de MTB wil gaan - zeker als het een training voor DH betreft.
dat klinkt wel logisch inderdaad
als alternatief
mischien een deel van de TNNZ of helemaal :D

of de tracks van de MTB jongens op dit forum, niet altijd in de gevraagde omgeving maar wel voorgekauwde tracks die klaar zijn
Tel de km's bij elkaar en je bent een week off-road onderweg 8)


Afbeelding
De bedoeling wa om op mijn Salsa Fargo te gaan, daar heb ik tot nu toe alleen nog paar wegbanden op gehad. Maar met bovenstaande routes is het ook wel gaaf om de spatborden eraf te halen er er een paar mtb banden erop te zetten en zo een paar dagen rond te trekken. Leuk, ik heb er nu al zin in.