Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naam stickers voor op je fiets - Forum Wereldfietser

Naam stickers voor op je fiets

Ik was al een tijdje op zoek naar een naamsticker voor op mijn fiets. Ik fiets veel in het buitenland en vindt het leuk om te laten zien waar ik vandaan kom. Zoekende op het internet kwam ik op de site van http://www.probikesticker.nl. Op deze site kon ik makkelijk mijn eigen naamstickers bestellen. Op mijn fiets heb ik nu een mooie sticker zitten met mijn bloedgroep en een vlag van de provincie waar ik woon. Echt een leuke toevoeging op mijn fiets en een leuk aanspreek punt tijdens mijn fietstochten. Een aanrader.
Ik heb er twee jaar geleden gehad via frame-stickers.nl en die waren goedkoop en niet goed. Te dik (dus kwetsbaar aan de randen) en te weinig kleefkracht.

Een bedrijf dat ook autostickers maakt lijkt me beter. Houd ons op de hoogte w.b. de duurzaamheid!
ik heb zelf stickers van Pegatin.
kortingscode kan je meestal wel vinden op internet.

Afbeelding
tinekeensimon schreef:Op mijn fiets heb ik nu een mooie sticker zitten met mijn bloedgroep en een vlag van de provincie waar ik woon.
Heb je ook een foto?

Lijkt me leuk.
Ook heel mooi is het beschilderen van de vlaggen van de landen waar je bent geweest op het frame van de fiets. Gewone plakband gebruikt, de eerste dag de ene kleur, na het drogen de volgende dag de tweede kleur, enz. Aangezien de liggende buis nu vol was, zette ik het tiende land maar op de zadelbuis eronder. Alleen al ernaar kijken is ook napret van je fietstochten. :wink:

Afbeelding
Ha Martin, dat ziet er echt heel mooi uit, wat voor verf heb je daarvoor gebruikt? En blijft het er mooi uitzien? Dank!
Handig gedaan Martin, ben ook wel benieuwd. Denk zelf aan olieverf gezien de glans, of acryl met een epoxy laag.
Friso* schreef:Handig gedaan Martin, ben ook wel benieuwd. Denk zelf aan olieverf gezien de glans, of acryl met een epoxy laag.
Ik heb gewone verf gebruikt, maar ook uit die kleine potjes zoals die bij modelbouwzaken verkrijgbaar zijn.
Bij letterwinkels (hier in de buurt heet de winkel Michel de Letter :), kun je hele dunne folie laten plotten zoals die op auto's wordt geplakt. Weer- en windbestendig en hoge kleefkracht.
Bij Exalto Reclame(uit Drenthe:-)) laten maken:
Afbeelding