Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verwarmd campingstoeltje - Forum Wereldfietser

verwarmd campingstoeltje

Wie heeft ervaring met het opvouwbare, verwarmde campingstoeltje van Brunton heatsync?
Zie: http://verkeersbureaus.info/nieuws/2015 ... -420043973
Uit de aangeraden powerbank komen idealiter 5V en 4Ah aan stroom. Dat betekent dat er gedurende 2 uur zo'n 10W aan warmte uit de stoel komt (72 kJ in totaal*) . Een deel verlies je en een deel komt in je achterste. Dat is in principe wel lekker, maar 10W lijkt me niet echt veel. Bovendien is de powerbank dan volledig leeg en zul je hem gedurende de nacht moeten opladen want de volgende dag ga je weer fietsen. Dan heb je dus stroom op de camping nodig en dat was dus net wat je niet had.

* Ter vergelijking Als je een petfles of bedkruik van 1,5 liter vult met water van 75 graden en die in de nacht laat afkoelen tot 25 graden ontvang je 315 kJ, meer dan 4x zoveel als er energie in de powerbank zit.
Waar zijn we mee bezig?
Verwarmd campingstoeltje!
Waar ik nou behoefte aan heb:
verwarmde of te verwarmen ventieltjes want als je die in de koude Ardennen moet opendraaien met je verstijfde handjes, kijk... dáár heb ik wat aan.
Mooi item overigens en (vorig bericht) zéér deskundig antwoord!
owh, onder een Monarch stoeltje, passen ook een paar waxinelichtjes, of is dat te heet? ;)