Komend weekend ga ik met het mooie weer de eerste grote fietstoch van het jaar weer maken. Er zit alleen een groot verschil in: tegenwoordig woon ik op mijzelf. Wat heeft dat voor invloed op een reis? Nou, ik ben iemand die heel moeilijk reserves opslaat. Gewicht bijkomen is voor mij altijd al een probleem geweest en ik moet normaal al veel eten om op gewicht te blijven. Voorheen zorgde mijn moeder altijd ervoor dat mijn eetpatroon nét wat anders was in de week voordat ik weer eens intensief ging sporten, maar nu kan dat dus niet meer.
De vraag die ik daarom graag hier op het forum even zou willen laten: hoe houden jullie in de voorbereiding naar een fietsreis rekening met eten zodat je wat reserves kan opbouwen?
Tijdens het fietsen heb ik voor mezelf ondertussen wel een duidelijk beeld wat ik op een dag binnen moet krijgen. Het valt kort samen te vatten in: veel en gezond.
De vraag die ik daarom graag hier op het forum even zou willen laten: hoe houden jullie in de voorbereiding naar een fietsreis rekening met eten zodat je wat reserves kan opbouwen?
Tijdens het fietsen heb ik voor mezelf ondertussen wel een duidelijk beeld wat ik op een dag binnen moet krijgen. Het valt kort samen te vatten in: veel en gezond.