Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvakantie: Scandinavie/Franfrijk..of iets anders? - Forum Wereldfietser

fietsvakantie: Scandinavie/Franfrijk..of iets anders?

lekker vaag he? waar wil ik nu eigenlijk heen zul je wel denken: nou dat maakt me dus eigenlijk weinig uit.... als het er maar mooi en lekker(fiets) weer is... (maar dat willen we allemaal)
Ik kan vanaf juli weg en dacht aan zo'n 80-100 km per dag te fietsen: ik ben op zoek naar reisgenoten die ook graag fietsen, het land willen bekijken/ ervan genieten, een keertje zwemmen, lokale dingetjes bekijken etc.
(Ik ben 20 jaar, studente)

Hallo Noortje,
ik heb ongeveer het zelfde als jij, maakt mij niet zoveel uit waar naartoe, alhoewel ik graag door Zweden of Noorwegen richting Noordkap zou willen fietsen. Als je het niet erg vind met een weliswaar jong gebleven oude zak van 42 jaren te fietsen, gaaarne reactie sturen aan tomkmadarasz1@yahoo.com
Groeten
Tom[/quote]

hoi noortje, ooit met een jonge Belg gefietst? wel ik ben eind juli terug in het land, een fietstochtje in zuid frankrijk of kroatie of whatever zie ik wel zitten. bekijk het maar of stuur een ?-mailtje met concrete info, stijnberkenbosch@hotmail.com
Hoi Noortje,

Ik wil ook eerst nog naar het U2 concert (15juli) en dan richting zuiden. Maar ben niet echt aan een datum gebonden. Had zelf het plan om richting Parijs te fietsen en dan te kijken waar het mooi weer is. Ik hoop op het Twente Weekend nog wat inspiratie op te doen. Dus als er meer mensen met plannen rond lopen .... komt allen naar Twente (ook voor niet twentenaren).

Gegroet Wouter

Hallo Noortje,
ik heb net met 2 vrienden (20 en 26j) een fietsvakantie gepland van Rome naar Salzburg. We vertrekken de 13e juli in Rome en hopen tegen het eind van de maand in Salzburg aan te komen. Zo hopen we een beetje van alles te kunnen meepikken: mooi weer, fijne steden (Rome, Assisi, Ravenna, Veneti?), lekker eten, zee, bergen (Sloveni? en Oostenrijk). Als dit je misschien iets zegt, mag je mij altijd mailen (felicienrops@hotmail.com).

groeten,
Tom

Hey Noortje,

Ik en een vriend van mij (studenten, allebei 20) zijn van plan om begin juli naar Barcelona te gaan fietsen (de bekende route van Paul Benjaminse) Het is onze eerste fietsvakantie, en we zijn nog opzoek naar mensen rond onze leeftijd die mee zouden willen gaan. Als je interesse hebt kan je me mailen.

Groeten,
Dimitri
hoi noortje,
goed plan om te gaan fietsen, ik heb ook zo'n vaag idee om naar het zuiden te fietsen in juli,vooral om te genieten van het land, lekker eten en zon en zee. ik heb vaak gefietst in zuid europa, maar een paar jaar niet meer en nu kriebelt het weer. als je geinteresseerd bent mail me maar:
svandekar@dds.nl

doei

stefan
Hoi Noortje,
Het is alweer een tijdje geleden dat je een oproepje hebt geplaatst. Zijn er inmiddels al mensen die met je meegaan? Mij lijkt het ook wel leuk om mee te gaan. Is er nog plaats?
Groetjes Margriet

margriet,wanneer ga jij?ik ga ook naar het zuiden

gr,

jj