Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvakantie: Scandinavie/Franfrijk..of iets anders? - Forum Wereldfietser

fietsvakantie: Scandinavie/Franfrijk..of iets anders?

lekker vaag he? waar wil ik nu eigenlijk heen zul je wel denken: nou dat maakt me dus eigenlijk weinig uit.... als het er maar mooi en lekker(fiets) weer is... (maar dat willen we allemaal)
Ik kan vanaf juli weg en dacht aan zo'n 80-100 km per dag te fietsen: ik ben op zoek naar reisgenoten die ook graag fietsen, het land willen bekijken/ ervan genieten, een keertje zwemmen, lokale dingetjes bekijken etc.
(Ik ben 20 jaar, studente)

Hallo Noortje,
ik heb ongeveer het zelfde als jij, maakt mij niet zoveel uit waar naartoe, alhoewel ik graag door Zweden of Noorwegen richting Noordkap zou willen fietsen. Als je het niet erg vind met een weliswaar jong gebleven oude zak van 42 jaren te fietsen, gaaarne reactie sturen aan tomkmadarasz1@yahoo.com
Groeten
Tom[/quote]

hoi noortje, ooit met een jonge Belg gefietst? wel ik ben eind juli terug in het land, een fietstochtje in zuid frankrijk of kroatie of whatever zie ik wel zitten. bekijk het maar of stuur een ?-mailtje met concrete info, stijnberkenbosch@hotmail.com
Hoi Noortje,

Ik wil ook eerst nog naar het U2 concert (15juli) en dan richting zuiden. Maar ben niet echt aan een datum gebonden. Had zelf het plan om richting Parijs te fietsen en dan te kijken waar het mooi weer is. Ik hoop op het Twente Weekend nog wat inspiratie op te doen. Dus als er meer mensen met plannen rond lopen .... komt allen naar Twente (ook voor niet twentenaren).

Gegroet Wouter

Hallo Noortje,