Dat moet geen probleem zijn. De HS11 behoort tot een van de beste remmen die er zijn.
Groeten,
Marco
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik weet niet hoe letterlijk je dit meent Wim, maar de remmen van de Magura hoeven niet (!) open. Als in, bij de remklauwen alles laten staan zoals het staat. Het demonteren van je wiel is voldoende om de blokken te wisselen. En idd, je fietsenmaker kan dit gemakkelijk uitleggen.[/quote]Jarno schreef:[quote="Willem Jongman"Neem dus een stel reserve Magura remblokjes mee (die zijn anders, en gewone passen echt niet), en laat je fietsenmaker demonstreren hoe je de rem moet openenen en de blokjes moet vervangen. Het is doodsimpel, maar net wat anders.
Wim
Zoals gewoonlijk heb je weer gelijk Marco . Ik heb ze vrijdag gezien bij het Rijwielpaleis, op de Expedition. Werkelijk een fantastisch systeem. Weer nog handiger dan de HS33 die ik bij mij erop heb.Marco Meijerink schreef:Hoi Jarno,Jarno schreef:Ik weet niet hoe letterlijk je dit meent Wim, maar de remmen van de Magura hoeven niet (!) open. Als in, bij de remklauwen alles laten staan zoals het staat. Het demonteren van je wiel is voldoende om de blokken te wisselen. En idd, je fietsenmaker kan dit gemakkelijk uitleggen.Willem Jongman schreef:Neem dus een stel reserve Magura remblokjes mee (die zijn anders, en gewone passen echt niet), en laat je fietsenmaker demonstreren hoe je de rem moet openenen en de blokjes moet vervangen. Het is doodsimpel, maar net wat anders.
Wim
Ligt eraan welk type je hebt. De firmtech remmen moet je wel degelijk openen. Bij dit type hoeft het wiel er ook niet uit.
Groet,
Marco