Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee, een krakend bracket was mijn uitgangspunt. Die andere factoren heb je dan al uitgefilterd.sont schreef:Veel mensen verwarren het gekraak met bijvoorbeeld een piepende trapper, rammelige crank of slechte schroefverbinding van de trapas met de bracket.sjefke schreef:Waarom zou gekraak niet objectief zijn? Minder wordt het niet en in nieuwstaat terug brengen lukt ook niet.
Inderdaad gewoon doorfietsen. Slijtage aan cartridgetrapassen wordt veroorzaakt door vuil of water dat er in is gekomen. Is er geen vuil ingekomen dan is het vet ook niet weggespoeld en is er geen slijtage.senior schreef:Uit de antwoorden hierboven maak ik op: gewoon lekker doorfietsen, of zie ik het verkeerd?
Zolang hij het goed doet, gewoon lekker mee door blijven rijden.senior schreef:Ik heb dezelfde vraag aan m'n Santos dealer gesteld. 30.000 km. Ja, dan moet ie wel vervangen worden.
Maar er kraakt niks, stroeft niks, gewoon niks.
Uit de antwoorden hierboven maak ik op: gewoon lekker doorfietsen, of zie ik het verkeerd?
Vraag anders aan de Santos dealer waarom hij/ zij deze wilt vervangen (terwijl er niks aan mankeert). Ben wel benieuwd naar het argument.senior schreef:Ik heb dezelfde vraag aan m'n Santos dealer gesteld. 30.000 km. Ja, dan moet ie wel vervangen worden.
Maar er kraakt niks, stroeft niks, gewoon niks.
Uit de antwoorden hierboven maak ik op: gewoon lekker doorfietsen, of zie ik het verkeerd?