Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Informatiedag 7 maart 2015 Dronten - Forum Wereldfietser

Informatiedag 7 maart 2015 Dronten

‘Je fietsreis start in Dronten!’

Vereniging ‘de Wereldfietser’ (4000 leden) en stichting ‘Europafietsers’ organiseren samen met Jan Brinkman .… de wereld aan fietsen! in Dronten een regionale fietsreismarkt op zaterdag 7 maart. Op deze dag willen wij fietsers die overwegen een fietsreis te maken en/ of nieuwsgierigen naar fietsreizen informeren over veel aspecten van een fietsreis. Interessant voor fietsers die een aantal maanden onderweg willen zijn, maar ook voor diegenen die voor vakantie in Frankrijk willen gaan fietsen.

Heb je altijd al eens willen weten hoe je lichtgewicht op pad kunt gaan? Of wil je juist weten wat voor fiets je het beste kunt gebruiken? Kom dan vooral langs op deze fietsreismarkt. Er worden diverse lezingen gegeven over de voorbereidingen van de fietsreis. Speciaal voor de deze regiodag zijn er extra Santosfietsen met Rohloffnaaf waarop je kunt proefrijden. Koga Signature is aanwezig en fietsen van Jan Janssen worden voor u op maat afgesteld voor een stevige proefrit. Speciaal voor de kids is er Frog met vakantiefietsen.

Om je verder op weg te helpen zijn er onderdelen en accessoires van diverse merken aanwezig zoals Gore Bikewear, Brooks zadels, Topeak fietsgereedschap en Ergon ergonomische handvatten. En zeker zo belangrijk is dat er vrijwilligers van de Wereldfietser en de Europafietsers klaar staan om al je vragen te beantwoorden, en je te vertellen over zowel hun fietsreizen, als over de vereniging zelf. Komt u rond lunchtijd, eet dan gerust een broodje met ons mee.

De fietsreismarkt zal plaatsvinden op zaterdag 7 maart bij Jan Brinkman …. de wereld aan fietsen! aan De Dommel 46 te Dronten, van 10.00 tot 16.00 uur.
Graag tot dan!

Voor meer informatie houd je in de gaten:

www.wereldfietser.nl
www.europafietsers.nl
www.janbrinkman.nl
Leuk initiatief. Maar zo vlak voor onze eigen beurs op 15 maart in Bussum vraag ik mij af hoe het zit met de concurrentie. Ik zie veel onderwerpen waar je over geïnformeerd kan worden in Dronten ook terugkomen in Bussum.

En nog iets anders, ik wist niet dat we al 4000 leden hadden, best wel veel. Bij de Europafietsers is overigens tijdens de Fiets en Wandelbeurs de 2000ste donateur ingeschreven.

Ronald van der Perk
Dat komt voor mij goed uit, ik kan de 15e niet en Dronten is goed bereikbaar voor mij.
Mooi alternatief, maar kan mij voorstellen dat het wat dubbel voelt zo vlak voor de WF beurs.
gr Anja
Vereniging 'De Wereldfietser' (3000 leden) en stichting 'Europafietsers'
organiseren samen met 'Jan Brinkman .. de wereld aan fietsen!' in Dronten een regionale fietsreismarkt op zaterdag 7 maart.

Op deze dag willen wij fietsers die overwegen een fietsreis te maken en/of nieuwsgierigen naar fietsreizen informeren over veel aspecten van een fietsreis.
Om jullie goed te kunnen informeren zijn er een aantal lezingen op diverse tijdstippen. Deze lezingen worden gegeven door de Wereldfietser, de Europafietser en Jan Brinkman.
Afgezien van de lezingen zijn er ook fietsreizigers aanwezig die een langere tijd op reis zijn geweest.

10:00 – 11:00 uur: lezing Eerste keer op fietsvakantie/ lichtgewicht bagage
11:00 – 12:00 uur: lezing Schotland
12:00 – 12:30 uur: lezing Reizen in het buitenland
13:00 – 14:00 uur: lezing Eerste keer op fietsvakantie/ lichtgewicht bagage
14:00 – 15:00 uur: lezing Schotland
15:00 – 15:30 uur: lezing Reizen in het buitenland

De fietsreismarkt zal plaatsvinden op zaterdag 7 maart bij:

Jan Brinkman .. de wereld aan fietsen!
aan De Dommel 46 te Dronten,
van 10.00 tot 16.00 uur.

Graag tot dan!

Met vriendelijke groet,