Hallo mensen na het lezen van wat leuke blogs heb ik besloten een eerste grote fietsreis te gaan maken.
Mijn bedoeling is om eind mei naar barcelona te fietsen met de boekjes van Paul Benjaminse als uitgangspunt
Ik twijfel over welke route ik zal kiezen namelijk de groene variant van Roanne naar ambert en le puy, tot st ambroix.
Of de beaujalois variant van cluny naar condrieu tot st ambroix.
Zijn er mensen die deze route hebben gereden en of kan er mij iemand vertellen welke route zo mogelijk mooier is qua natuurschoon en of de route over le puy veel zwaarder is als de beaujalois variant.
Aangezien het mijn eerste keer is probeer ik de wat vlakkere routes te nemen,
Ik wil gaan kamperen onderweg dus alle tips over leuke campings zijn welkom.
Ik wil eind mei gaan vertrekken en geef mezelf 4 weken zodat ik ook ergens een dagje kan blijven plakken als het ergens erg mooi is
Groetjes tim
Mijn bedoeling is om eind mei naar barcelona te fietsen met de boekjes van Paul Benjaminse als uitgangspunt
Ik twijfel over welke route ik zal kiezen namelijk de groene variant van Roanne naar ambert en le puy, tot st ambroix.
Of de beaujalois variant van cluny naar condrieu tot st ambroix.
Zijn er mensen die deze route hebben gereden en of kan er mij iemand vertellen welke route zo mogelijk mooier is qua natuurschoon en of de route over le puy veel zwaarder is als de beaujalois variant.
Aangezien het mijn eerste keer is probeer ik de wat vlakkere routes te nemen,
Ik wil gaan kamperen onderweg dus alle tips over leuke campings zijn welkom.
Ik wil eind mei gaan vertrekken en geef mezelf 4 weken zodat ik ook ergens een dagje kan blijven plakken als het ergens erg mooi is
Groetjes tim