Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete compacte fietsen en vouwfietsen - Forum Wereldfietser

Enquete compacte fietsen en vouwfietsen

Beste fiets enthousiastelingen,

Hebben jullie misschien 10-15 minuten over voor het invullen van deze enquête over fietsen? Ik ben een student aan de TU Delft en ben momenteel voor mijn afstudeer-opdracht bezig met het ontwerpen van een fiets. Jouw input helpt mijn project ontzettend!

https://giliam.typeform.com/to/sT4gZQ

Alvast bedankt,

Giliam
Weet je zeker dat je hier goed zit met je enquête? Mijn randonneur valt onder de categorie "anders" denk ik en verder heb ik helemaal niet met vouwfietsen.
Heb de enquête ingevuld. Maar eveneens als arnob heb ik ook helemaal niets met vouwfietsen of de benoemde compact fietsen. Ik heb dan ook het gevoel dat bij enkele vragen welk verplicht waren om in te vullen wil je de enquête kunnen voltooien, de optie "geen van allen" ontbrak.
Wat dit nou weer voor inzichten op gaat leveren...?
En ik woon in een dorp.
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een bovengemiddeld goede enquête vind. Goed verzorgde vormgeving en de vragen vond ik ook niet slecht. Dat het niet helemaal bij wereldfietsers aansluit.... We hebben vreemdere dingen voorbij zien komen.
Alleen jammer dat je bij de laatste vraag verplicht een mailadres moest opgeven terwijl er stond dat het alleen nodig was als je wilde dat er contact met je word opgenomen voor een vervolgtraject.
Maarten & Line schreef:Alleen jammer dat je bij de laatste vraag verplicht een mailadres moest opgeven terwijl er stond dat het alleen nodig was als je wilde dat er contact met je word opgenomen voor een vervolgtraject.
Gek, ik heb namelijk geen email adres hoeven invullen.

Kwalitatief is de enquête inderdaad boven gemiddeld. Maar mag uiteraard ook wel van een student aan TU delft :lol:.
bijzonder;

kies 2: staat eronder: vink aan zoveel je wilt.

en sommige vragen zijn erg lastig zonder enige gegeven info (zoals lijkt de fiets je lekker fiets of gebruiksgemak)