Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête Hulp gevraagd bij onderzoek onderdelen & accessoires - Forum Wereldfietser

Enquête Hulp gevraagd bij onderzoek onderdelen & accessoires

Hallo allemaal,

Mijn naam is John en ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht. Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar mensen met (enig) verstand van fietsen om deel te nemen aan een korte vragenlijst. Het onderwerp van het onderzoek is te bepalen wat de impact is van online verkoopmogelijkheden op onderdelen en accessoires (O&A). Het duurt slechts 10 minuten om de vragenlijst in te vullen.

Klik alstublieft op onderstaande link om naar de vragenlijst te gaan. Hier zal ook meer informatie worden gegeven.

https://www.surveymonkey.com/s/Y3Q9TRZ

Deelnemers maken kans op het winnen van een Go Pro Hero 4!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

John

[moderator]Topic verplaatst naar juiste subforum[/moderator]
Hartelijk dank voor de ingevulde vragenlijsten. De reacties stromen binnnen. :) Mochten jullie vragen hebben, dan beantwoord ik die uiteraard graag.

P.S. Excuses voor het plaatsen op de verkeerde plek
Ik vraag me af hoe eerlijk word ingevoeld. Iedereen here hebben minstens 2-3 verschillende fietsen.
Bijvoorbeeld thuis heb ik
1. Stalen Stadfiets -50euro marktplaats
2. Hybride aluminium – 600….700 euro
3. Carbon Race fiets
4. Moederfiets
5. Twee schoolfitsen
6. Een damesfiets – voor gasten.

Ik koop wan alles wat van Markt-rommel tot Ultra high end producten.
Wat ik nog erger is, tegenwoordig besteel ik steeds meer van China e-bay. Dus geen R&D en marketing onderzoek kosten. Kortom geen R&D en marketing banen meer.
Haha, dat zijn flink wat fietsen.

In de vragenlijst vragen we uitdrukkelijk naar de fiets die je het belangrijkst vindt. Dat is natuurlijk 100% subjectief, maar we gaan ervan uit dat je bij deze fiets de grootste tijdsinvestering (en mogelijk financiele investering) doet.

Nogmaals bedankt voor het invullen. De enquete staat tot het eind van het weekend online en elke inzending wordt uiteraard nog steeds erg gewaardeerd.

Groet,

John
Wat een rottigheid om in te vullen. Qua onderdelen ken ik alleen shimano en ik klik me nu in de enquete de rsi om het af te ronden. Ik ben ermee gekapt, sorry.