Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Terugroepactie van Salsa voorvork - Forum Wereldfietser

Terugroepactie van Salsa voorvork

Voor diegenen die een Salsa tot hun bezit mogen rekenen, lees even aandachtig wat er in bijgevoegde link staat. (scheelt mogelijk een ritje naar de tandarts)

http://www.bikerumor.com/2014/12/03/sal ... bike-fork/

Geen Salsa, de schuur staat al vol.
Goed dat je het deelt! Heb de link ook op het forum van mountainbike.nl geplaatst.
Graag gedaan, ik kan me voorstellen dat niet iedereen alles in de gaten houdt, wat ook helemaal niet moet overigens.

Op mountainbike.nl zullen er ongewijfeld meer op een Salsa rijden dan hier.
Beetje zure opmerking, maar waarom zijn beide laatste opmerkingen hier relevant?
arnob schreef:Beetje zure opmerking, maar waarom zijn beide laatste opmerkingen hier relevant?
Tsja, Arno, als je zelf al vindt dat je een beetje zure opmerking plaatst, kun je je ook afvragen of die relevant is :roll:

Ik krijg een compliment en neem die graag in ontvangst, dat kan door middel van een PB maar ook door dat gewoon met de lezers te delen. Op deze manier worden anderen er mogelijk ook toe uitgenodigd om zaken waarvan men het idee heeft dat ze relevant zijn deze te delen en dus een groter publiek bereiken.
Ook bedankt voor het laten weten van de terugroep actie. Je moet maar net pech hebben. Meestal staan ze niet heel groot of duidelijk op de website van de fabrikant. Zeker bij een buitenlandse fabrikant.

Het gaat echter wel om een fatbike vork. Hoewel ik ook op een fatbike rij, zijn er waarschijnlijk weinig fatbikers onder de wereldfietsers/dit forum.

Er zijn de laatste jaren wel vaker terugroepacties van vorken salsa en surly. Ik vraag me af hoe het zit met de "research and development"-afdeling en testfase voordat zo'n vork op de markt komt.

gr
Patrick
arnob schreef:Beetje zure opmerking, maar waarom zijn beide laatste opmerkingen hier relevant?
Dat meende je toch niet serieus he?

Nee, natuurlijk niet :wink: !
Pat schreef:Het gaat echter wel om een fatbike vork. Hoewel ik ook op een fatbike rij, zijn er waarschijnlijk weinig fatbikers onder de wereldfietsers/dit forum.
Nou dan ga ik de waarschuwing maar even in het fatbike topic posten, wie weet helpt dat ook nog.
Thanks Peter.