Ja het heet Trektor. Ik was van de week op de camping in Noordwijk en daar zeiden ze "we hebben al een Trektor", waarop ik even heb benadrukt dat deze niet voor hunnie was.
Het is inderdaad Gunmetalgrey PlastiDip. Ik had het nog nooit gebruikt dus ik was benieuwd of het werkt. De importeur ervan zit hier in de stad en je kan ze daar afhalen mits je contant betaalt.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik ben er twee keer voor niks heen gefietst omdat de douane de container vasthield voor een steekproef. Je kan het spul in ieder geval beter niet snuiven.
Ik ben er wel tevreden over; het hecht prima, alleen is de kleur extreem mat en niet helemaal die van de rest van de fiets. Gelukkig hangen er tassen voor.
Die oranje dingetjes aan de bagagedrager zijn stukjes gasslang-voor-in-de-caravan dat je bij de doehetzelfzaak of de campingwinkel kunt kopen. Je kunt die vulbusjes van je Ortliebs weggooien (voor zo ver ze zich zelf niet onderweg al hebben zoekgemaakt), je dragers zijn beschermd tegen slijtage en het rammelt alleen nog maar in je tassen ipv aan je bagagedragers.
Shimano Altus is en blijft gewoon geweldig. Sram heeft geen speling op het bovenste derailleur wieltje waardoor de stand van je derailleurpat een stuk nauwer komt. Met enige trek- en duwwerk is dat allemaal in orde te maken, maar hij ritselt achter toch wat meer dan de ouwe Altus Trek.
Ik denk dat ik hiermee Europa wel doorkom, deze zomer. Als het ding uitelkaar flikkert onderweg, mocht ik Rob's bikecenter bellen en hij zou dan een Santos opsturen, maar ik denk dat ik het wel red.
Inge, blijf proberen. Als het moeilijk wordt, zijn er ruim voldoende mensen hier die je met raad en daad ter zijde willen staan. Het is geen rocketscience zolang je fietstochten je niet buiten de dampkring brengen.