Gisteren voor een kleine €150,- besteld bij Bike-Components.de... Preventief wat spullen ingeslagen voor de Santos, te weten:
1x Finish Line Cross Country Kettenöl
1x Finish Line 1-Step Universal Schmiermittel
2x Shimano LX Kettenblatt FC-M580 9-fach für Kettenschutzring 44 Zähne
2x Shimano LX Kettenblatt FC-M580/M581 9-fach 32 Zähne
2x Shimano Schalträdchen Paar 9-/10-fach
2x Shimano Kassette CS-HG50-9 9-fach - Auslaufmodell 11-32
2x Shimano Tiagra / Sora / Deore / Alivio Kette CN-HG53 9-fach
De simpele, stalen HG50-cassette die nu op de Santos zit, en ik nu dus ook weer besteld heb, is een model wat binnenkort niet meer leverbaar is. Daarvoor is een 9-speed deels aluminium cassette voor in de plaats gekomen. Daarom de boel maar in tweevoud besteld... kunnen we er weer tegenaan! Kunnen sommigen op dit forum weer met een gerust hart ademhalen, want het mag natuurlijk geen "baggerfiets" worden...
Heb nu al zin in sleutelen! Oh ja, en die smeermiddeltjes zijn gewoon een probeersel. Kijken of ik verschil ga merken met wat ik nu heb. Is ook voor de MTB bedoeld.
1x Finish Line Cross Country Kettenöl
1x Finish Line 1-Step Universal Schmiermittel
2x Shimano LX Kettenblatt FC-M580 9-fach für Kettenschutzring 44 Zähne
2x Shimano LX Kettenblatt FC-M580/M581 9-fach 32 Zähne
2x Shimano Schalträdchen Paar 9-/10-fach
2x Shimano Kassette CS-HG50-9 9-fach - Auslaufmodell 11-32
2x Shimano Tiagra / Sora / Deore / Alivio Kette CN-HG53 9-fach
De simpele, stalen HG50-cassette die nu op de Santos zit, en ik nu dus ook weer besteld heb, is een model wat binnenkort niet meer leverbaar is. Daarvoor is een 9-speed deels aluminium cassette voor in de plaats gekomen. Daarom de boel maar in tweevoud besteld... kunnen we er weer tegenaan! Kunnen sommigen op dit forum weer met een gerust hart ademhalen, want het mag natuurlijk geen "baggerfiets" worden...
Heb nu al zin in sleutelen! Oh ja, en die smeermiddeltjes zijn gewoon een probeersel. Kijken of ik verschil ga merken met wat ik nu heb. Is ook voor de MTB bedoeld.