Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 10% korting op online bestellingen bij Mounteqshop - Forum Wereldfietser

10% korting op online bestellingen bij Mounteqshop

Nog tot eind december is er 10% korting bij online bestellingen
www.mounteqshop.be
Nu toch maar de Cumulus slaapzak besteld, lang getwijfeld, gewikt en gewogen en kwam steeds weer uit bij de Lite Line 300 en 400.
groet Anja
dijken63 schreef:Nu toch maar de Cumulus slaapzak besteld,
en op de site:
De 10% online korting niet geldig op boeken, kaarten, klimtopo's, CD's, DVD's, gaspatronen en alle producten van de merken Big Shot en Cumulus. Deze korting is wel geldig in onze winkel op deze producten (op voorwaarde dat u via onze webshop geregistreerd bent).
Heb je die korting wel gekregen? Of ben je naar de winkel geweest?

Peter
Gewoon gekregen Peter! Had ze een mail gestuurd dat het bestellen niet vlekkeloos verliep (mijn winkelwagentje bleef rood) en daarop kreeg ik een vriendelijke mail terug dat zij het ook geprobeerd hadden en het toch echt moest lukken. Eventueel wilden zij de bestelling wel doen als ik me zou registeren en ik kreeg gewoon de 10 % korting.
Ik zie nu dat er uitzonderingen zijn maar die ben ik dus niet tegengekomen. Je krijgt ook alleen maar 10% korting op online bestellingen. Heb nu 197 Euro betaald voor de lite line 400.
Omdat ik lid ben van de NKBV heb ik mijn lid nr maar toegevoegd bij de Belgische zustervereniging. Hierop kreeg ik weer een mail dat ze een kopje toevoegen op de registratie site voor NKBV leden. Wie weet rolt daar nog eens een korting uit :wink:
Als het goed is, is de slaapzak inmiddels onderweg. Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen.
gr Anja