Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Probleem met de tent - Forum Wereldfietser

Probleem met de tent

Hallo
Ik heb al een tijdje een heel leuk klein tentje robens cloud 2 maar een tijtje terug,is mijn voor tent stok op een recht stuk gebroken ik heb het wel hersteld met een spijker maar nu ik weer wil gaan fietsen ben ik bang dat die het niet lang houd.nu is mijn vraag wie heeft er nog zo'n tent leggen maar niet meer gebruikt,ik ben zelf wel opzoek naar die voorstok maar dat valt niet mee
Gr marcel

[moderator] Onderwerp verplaatst [/moderator]
Kun je niet een willekeurige andere langere stok afzagen?
Ik denk overigens dat die spijker wel houdt; is het een goede lange?
Maak je niet te veel zorgen. Er zijn overal spijkers of andere dingen te vinden om stokken te repareren.
kan je hier iets mee
http://www.extremtextil.de/catalog/Acce ... 3_100.html
of is dat niet wat je zoekt
Ik heb dat een tijd geleden ook gehad, uiteindelijk heb ik de tent maar weggegooid en een nieuwe gekocht. Ik was toch al niet erg tevreden met die tent.

Je kunt ze ook direct in China bestellen, zitten wel een paar weken levertijd aan.
dank je bodhi maar dat moet wel passen he maar ik ga zaterdag ff langs four seasans,eens hoeren of die kunnen bestellen had gisteren ff gebeld maar ga zaterdag gewoon ff an daar met die stok.ja ik denk dat het normaal ook wel kan met die stok maar je onderweg bent het het gebeurt weer dan zit je en dan,heb ik er graag1 in voorraat ik gooi echt de tent niet weg daar is die te mooi voor
gr