Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goed een route laden in GPS - Forum Wereldfietser

Goed een route laden in GPS

Dag medefietsers,

Als ik vanaf de fietsrouteplanner een route wil laden in mijn garmin gps (gpx bestand)
Krijg ik allemaal vlaggetjes (tracks?) waar routeveranderingen zijn ("hier scherp links" en dergelijke) maar niet die mooie ononderbroken streep die aangeeft of ik op de goede route zit.
Wat doe ik verkeerd (of liever: hoe kan ik wel goed de route installeren :) )

Alvast bedankt

Erik Veenstra
Als je in Basecamp een route laadt, b.v. een route die je hebt gemaakt m.b.v. de Fietsrouteplanner krijg je in Basecamp niet alleen het spoor maar ook de route te zien.
Eén en ander kan je in Basecamp herkennen aan de symbooltje. Bij de "voetstapjes" staat het spoor, het symbooltje met de 3 vierkantjes met lijntjes is de route. Verder staan er meestal, zoals je al hebt gezien waypoints bij van de afslagen en/of start en einde.
Na aansluiten van je GPS aan je computer kan je in het programma Basecamp het betreffende spoor aanklikken en naar je GPS zenden. Soms is het ook wel handig om het waypoint van de startpositie van je spoor mee te sturen.
In je GPS staan vervolgens bij sporen en waypoints deze gegevens.
Succes

Ronald van der Perk
Dag Ronald, bedankt voor het meedenken.
Ik ga het proberen. Mogelijk heb ik een stap overgeslagen.

Groet

Erik Veenstra