Gisteren in de miezerregen bleek na 15 minuutjes rustig fietsen mijn Lidl fietsregenjack op meerdere plekken lek. Met de bon naar de winkel teruggegaan.
Ik kreeg direct het aankoopbedrag terug, zonder ook maar enig gedoe. Een slecht product, maar zeer nette service!
Lidl had bijvoorbeeld moeilijk kunnen doen op grond van het feit dat ik het jack reeds in juni, vier maanden geleden dus, gekocht had. En om het gegeven dat ik het jack al redelijk wat keren gedragen had, met name 's avonds bij het kamperen.
Ik stond bij wijze van spreken al helemaal klaar de discussie aan te gaan (lang op vakantie geweest, niet eerder kunnen constateren, ter plekke testen etc.), maar de bedrijfsleider wenste er geen woorden vuil aan te maken. Cynici zullen wellicht opmerken dat een discussie de Lidl meer kost dan het aankoopbedrag van 15 euro, ik ervaar het echter als uitmuntende service.
Op vakantie had ik het jack overigens een paar keer met regen gedragen, maar water aan de binnenkant tot dusver aan transpiratie geweten.
Ik kreeg direct het aankoopbedrag terug, zonder ook maar enig gedoe. Een slecht product, maar zeer nette service!
Lidl had bijvoorbeeld moeilijk kunnen doen op grond van het feit dat ik het jack reeds in juni, vier maanden geleden dus, gekocht had. En om het gegeven dat ik het jack al redelijk wat keren gedragen had, met name 's avonds bij het kamperen.
Ik stond bij wijze van spreken al helemaal klaar de discussie aan te gaan (lang op vakantie geweest, niet eerder kunnen constateren, ter plekke testen etc.), maar de bedrijfsleider wenste er geen woorden vuil aan te maken. Cynici zullen wellicht opmerken dat een discussie de Lidl meer kost dan het aankoopbedrag van 15 euro, ik ervaar het echter als uitmuntende service.
Op vakantie had ik het jack overigens een paar keer met regen gedragen, maar water aan de binnenkant tot dusver aan transpiratie geweten.