Additionally, paste this code immediately after the opening tag: pocket earth - Forum Wereldfietser

pocket earth

Hallo allemaal,

Wie weet of het mogelijk is om in Pocket Earth sporen om te zetten in routes. En zo ja, hoe?

Alvast bedankt.
Onze monteur Johan (tevens IT-er) heeft een boekje geschreven over navigatie met een iPhone/Smartphone (Pocket Earth/Osmand). Hij weet er heeeeel erg veel vanaf.

Dat boekje kun je onderaan deze pagina downloaden: http://www.vakantiefietser.nl/praktisch ... e-op-reis/

Stuur gerust een mail naar de winkel die ik dan zal doorsturen. In zijn vrije zal hij daar dan op antwoorden.

Afbeelding
Dank je Eric. Ik had het boekje al gelezen. Maar bij mij, als ik een route in Pocket Earth download verschijnt het als spoor, en niet als route zoals in het boekje. :( .sporen kun je volgen maar dat is iets anders dan navigeren.

In het forum van Pocket Earth werd deze vraag ook door iemand gesteld. Maar daar had niemand ook een antwoord. Ik heb de iPhone uitvoering.

Iemand enig idee?

Groetjes Bert
Eric Schuijt schreef:Afbeelding
In eerste instantie verwachtte ik de tekst "Kijk voor je" op het wegdek :-)
bertsmit1962 schreef:Dank je Eric. Ik had het boekje al gelezen. Maar bij mij, als ik een route in Pocket Earth download verschijnt het als spoor, en niet als route zoals in het boekje. :( .sporen kun je volgen maar dat is iets anders dan navigeren.

In het forum van Pocket Earth werd deze vraag ook door iemand gesteld. Maar daar had niemand ook een antwoord. Ik heb de iPhone uitvoering.

Iemand enig idee?

Groetjes Bert
Bert,

Van wat ik op het forum lees zit die functionaliteit nog niet in Pocket Earth. Heb zelf ook van alles geprobeerd, maar krijg het als spoor binnen.
Nu dus een beetje prutsen door de route op m'n PC handmatig in Pocket Earth te zetten. Dat klinkt als een gedoe, maar Pocket Earth heeft schijnbaar een goede neus voor de juiste fietsroutes, want tot nu toe valt het aantal handelingen mee.

Iemand meer ervaring?