Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot + tips voor een reis naar Azie voo goed doel. - Forum Wereldfietser

reisgenoot + tips voor een reis naar Azie voo goed doel.

[/b]Ben jij al eens naar Azie op de fiets geweest? en dit ook nog gedaan voor een goed doel?.
Dan ben ik op zoek naar jou... Al enige tijd ben ik bezig om voor een goed doel te gaan fietsen om zo geld in te zamelen voor hun projecten!. Via deze weg zou ik graag een oproep willen plaatsen voor mensen die hier ook iets in zien en/of ervaring hebben in het afleggen van lange afstanden. Zelf heb ik alleen nog ervaring in het volgen van spinning lessen.. (3 a 4 keer in de week)
Of heb jij ervaring met het fietsen in Azie?
Stuur bij belangstelling jou reactie naar: dolfijn200@zonnet.nl

Groetjes,

Yvette

Beste Yvette,

Kom a.s. zaterdag naar de Fietsbeurs in Groningen, met o.a. een lezing van niemand minder dan de enige, echte Frank van Rijn!!! Verder veel informatie die je op weg kan helpen. Zie meer over deze beurs op de openingspagina van de site van de Wereldfietser.

Hi Yvette,

Je berichtje is me niet geheel duidelijk:

1. Wil je zelf een fietstocht gaan maken naar Azie?

2. Zo ja, zoek je daarvoor nog een reisgenoot?

3. Zo ja, wanneer wil je ongeveer vertrekken en hoelang gaat de reis duren?

4. Heb je al een goed doel?

Allemaal vragen, maar des te meer er bekend is, des te meer reacties!!!

Groet,
Rena

ps1: Mocht je een keer een trektochtje mee willen maken, fiets dan met ons (vereniging de Wereldfietser) mee tijdens de Hemelvaarttrektocht (zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... highlight=).

ps2: Op 5 mei a.s. vertrekt Robin van Aalst voor een fietstocht, NL - India. Ook voor hem wordt het de eerste lange fietsreis en buiten Europa!

Even offtopic.... heeft Robin ook een website?
Vinden wij namelijk altijd wel leuk om te lezen, volgen en zien!

Groetjes,
El & El

Hi di hi,

Robin fietst onder de website van Stichting Klein Verzet, zie http://www.stichtingkleinverzet.nl/cont ... /5/78/121/

Groet,
Rena

ps: Yvette, binnenkort neem ik even contact met je op!

Beste Rena en andere belangstellende,

Ik heb je al persoonlijk antwoordt gegeven, maar via deze weg doe ik dat ook nogmaals.. Om zo ook andere belangstellende op de hoogte te brengen van mijn plan.

Je berichtje is me niet geheel duidelijk:

1. Wil je zelf een fietstocht gaan maken naar Azie?
Ja, ik wil zelf een fietstocht gaan maken naar Azie...

2. Zo ja, zoek je daarvoor nog een reisgenoot?
En ja, het zou erg fijn zijn om een reisgenoot te hebben, want samen sta je altijd sterker dan alleen. Het is gezellig, avontuurlijk, spannend en je kunt elkaar helpen op de ?moeilijke? momenten.
En anders ga ik mijn reis voor het goede doel alleen op de fiets aan.

3. Zo ja, wanneer wil je ongeveer vertrekken en hoelang gaat de reis duren?
Ik wil eind juli of begin augustus beginnen vanuit Turkije. De reis zal dan ongeveer 4 maanden duren.

4. Heb je al een goed doel?
Ja, ik heb al een goed doel gevonden waar ik dit voor wil doen. Zeer binnekort (ander halve week) gaan we om tafel om afspraken te maken! Wil daarna de naam van de organisatie pas bekend maken als je het daar mee eens bent!

Hoop dat jij en jullie als belangstellende hier meer mee kunnen...

Ps. de fietswereld dag, zaterdag vond ik zeer interessant!! Bedankt voor alles zover! Jullie horen meer van mij..

Tot binnekort he Rena!!

Groetjes Yvette