Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete: fietszitje voor slapende jonge kinderen tot 4 jaar - Forum Wereldfietser

Enquete: fietszitje voor slapende jonge kinderen tot 4 jaar

Oproep aan alle bezorgde ouders van kinderen tot 4 jaar
Beste ouders,

Wij zijn bezig met een onderzoek tussen ouders van kinderen tussen de 9 maanden en 4 jaar.

Er zal een product op de markt komen welke het volgende welbekende probleem oplost. Kinderen die in slaap vallen op de fiets. U kent het wel, de loshangende nekjes, voetjes etc. Levensgevaarlijk blijkt!

We zouden graag enkel of een JA of een NEE of een weet ik niet willen als antwoord op de vraag;
*zodra er een product op de markt komt (welke op de fietszit bevestigd wordt) welke zorgt dat u veilig verder kunt fietsen tijdens het slapen, gaat u deze kopen?
Ik slaap nooit als ik fiets.
Travelmaster schreef:Ik slaap nooit als ik fiets.
Je bent tussen 9 maanden en 4 jaar?
Lulla Infantem schreef:....welke zorgt dat u veilig verder kunt fietsen tijdens het slapen, gaat u deze kopen?
't Is maar net wat je wil lezen he, als onbezorgde ouder.
Ik zou geïnteresseerd zijn, maar kan er niet overtuigd "ja" op antwoorden omdat ik de ernst van het probleem maar moeilijk kan inschatten en ook niet weet wat de oplossing precies zou zijn. Maar ik zou het zeker overwegen.
Lulla Infantem schreef:. Kinderen die in slaap vallen op de fiets. U kent het wel, de loshangende nekjes, voetjes etc. Levensgevaarlijk blijkt!
Ben benieuwd hoe je dat gaat staven? Ik heb alleszins nog nooit gehoord van het hoge dodentol van slapende kinderen op fietsen. In tegendeel onze grootouders sliepen ook op hun fietszitje en dat had nauwelijks een rugleuning die naam waardig.

En neen, ik ga niet zomaar een product kopen dat zogezegd iets doet. Ik koop enkel producten die ik grondig heb kunnen bekijken en waarvan ikzelf inschat of wetenschap aantoont dat het een meerwaarde kan vormen.
Ik slaap nooit als ik fiets.
@Travelmaster, volgens mij is de vraag net andersom, of je wilt verder kunnen fietsen tijdens het slapen. Lijkt mij wel wat :D
Daarom heb ik dus een ligfiets ;)
Marc v G schreef:Daarom heb ik dus een ligfiets ;)
Levens-Gevaarlijk!!! Slapend fietsen in je lig-fiets-bed. Is daar nog geen verbod op? Bellen op de fiets mag straks ook niet meer.

Ps Is er ook een Tandem Ligfiets? Dat lijkt me wel wat ;-)
Als bellen op de fiets niet meer mag, hoe weten mensen dan dat je ze wil passeren?

(en ja.)
Goed punt, straks gaan ze trappen op de fiets ook nog verbieden...