Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Urban Bike over - Forum Wereldfietser

Santos Urban Bike over

Een bevriende fietsenmaker heeft een nieuw medium frame van een SUB over en het is mogelijk om die helemaal op maat af te bouwen, dus de aanstaande eigenaar mag alle onderdelen zelf uitkiezen. De uiteindelijke prijs zal ietwat lager zijn dan voor een fiets uit de doos met dezelfde onderdelen want het frame ligt in de weg.

De kleur is lichtblauw, zoals die van de sportieve berijdert op

http://www.santosbikes.com/assortiment/ ... urban-bike

Reacties graag via een pb.
Op basis van de reacties tot nog toe: het frame los met tweedehands vork (draad) moet 550 kosten; met nieuwe vork (ahead) 700.
Ik weet niet wat een nieuw Santosframe kost maar voor een fiets met niet te kiezen kleur, niet te kiezen maat en vooral niet te kiezen fietsenmaker zal het volgens mijn geen geen al te spetterende aanbieding worden voor 700 euro. (Een tweedehands vork is iets wat ik bij voorbaat niet koop want als er iets is aan een fiets waarvan je zeker wilt weten dat het goed is, is het de vork)
FYI: Het frame kost nieuw 1000 euro. Dat lijkt me een korting van 30%.

Slimmere reacties graag via een PB.
De uiteindelijke prijs zal ietwat lager zijn dan voor een fiets uit de doos met dezelfde onderdelen want het frame ligt in de weg.
Hij is er wel duidelijk over. De prijs zal ietwat lager zijn. Een kleine korting dus. 1000,- € voor een kaal frame is best aan de prijs.
Marko schreef:FYI: Het frame kost nieuw 1000 euro. Dat lijkt me een korting van 30%. Slimmere reacties graag via een PB.
Wow, ik wist niet dat die frames zo duur waren. Ik had verwacht dat deze frames niet duurder zouden zijn dan die van de Travelmasters.
Mi:tech bouwt een frame volledig op maat met keuze uit schijfremnokken, V-brake nokken, firmtech nokken en keuze uit diverse buismaterialen en diameters, w.o. scandium-alu voor €900,-. Zelfs de vorm van de achtervorken is te kiezen. Uiteraard zijn achtervorken ook geschikt voor Gates Carbondrive.
Santos is gewoon heel duur.
Marko schreef:
Slimmere reacties graag via een PB.
Wat is "slim" :?: :lol:
Slim is dat je een pb stuurt als je belangstelling hebt.
Slimmer is dat je zelf een topic start in "techniek en onderdelen" met als onderwerp "Wat ik, de zelfbenoemde expert, nou werkelijk van Santos vind en wat er allemaal beter is" :wink:
Dat laatste kan beter in Kletspraat denk ik. Het gaat hier om een tip over een S.U.B.

Als je geïnteresseerd bent, reageer je, bij voorkeur via PB. Anders niet, toch?
Travelmaster schreef:Dat laatste kan beter in Kletspraat denk ik. Het gaat hier om een tip over een S.U.B.

Als je geïnteresseerd bent, reageer je, bij voorkeur via PB. Anders niet, toch?
Je hebt natuurlijk volkomen gelijk, maar laten jongens die menen slimmer te zijn dan anderen beginnen met denigrerende zinsneden als "slimmere reacties" in een PB-tje te zetten. :wink: