Additionally, paste this code immediately after the opening tag: route downloaden lukt niet op tablet - Forum Wereldfietser

route downloaden lukt niet op tablet

Hoi,

Ik heb een route uitgestippeld voor morgen via cycleroute.org op de tablet. Nu heb ik de route een naam gegeven en wil ik graag het gpx bestand downloaden, maar de download knop staat niet in beeld en ik kan de route niet downloaden... Op de computer lukt het me wel om de route te downloaden. Wie weet wat er mis gaat? Wat moet ik doen om de route te kunnen downloaden?

Groetjes Hilde
Hilde, ik ga even uit van een Android tablet.
Op mijn tablet zie ik de knop zoals je die op de PC wel ziet ook niet alleen een rechthoek waar je wel op kan klikken, maar vervolgens ook bij mij niets gebeurt.
De vraag is nu wat wil je met het GPX bestand? want dat is me niet helemaal duidelijk.

Anders even contact opnemen met de makers via F-book of twitter.

Ik denk overigens niet dat ik de enige ben die de uitleg over de werking van de site wat aan de summiere kant vindt.
Het probleem was zowel op de i pad als op de Samsung tablet...
En als ik dat bestand heb, mail ik het naar mijzelf en open ik het in oruxmaps op mijn telefoon . Or uxmaps vraagt dan of ik de route wil volgen. En zo navigeren ik met mijn telefoon.

Bedankt voor de tip!
Ik snap het steeds minder ben ik bang. Om een route te rijden gebruik je een app waarmee je die route ook kan maken alleen om de route (of track) te maken gebruik je een website.
Het gemaakte bestand sla je op en mail je naar jezelf zodat je het op je telefoon kan gebruiken om mee te navigeren. Wat je ook nog kan in cycleroute is je route delen via F-book, op die manier zou je de route op je telefoon ook moeten kunnen benaderen, (moet je F-book natuurlijk wel willen gebruiken)

Ik zou op zoek gaan naar één app waarmee dat allemaal makkelijk is te realiseren in plaats van omslachtig bezig te zijn met verschillende apparaten en apps. Orux blinkt ook niet echt uit in gebruiksgemak.

Het lijkt nu even droog te blijven dus als je nog gaat veel plezier ik ga andere dingen doen.