Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje 's-Hertogenbosch (7): 21 september 2014 - Forum Wereldfietser

Rondje 's-Hertogenbosch (7): 21 september 2014

In september rijden we weer een rondje 's-Hertogenbosch: 21 september vertrekken we om 11 uur in de ochtend voor een rondje van 76 kilometer. Vertrekpunt zoals immer onder de stationsklok aan de centrumzijde van het station.
Kasia verzorgt ons in Well met een hapje en een drankje en we willen het tempo niet te hoog leggen.
Mocht de route te lang zijn dan zijn er voldoende afsnijdpunten, kijk maar:
http://www.bikemap.net/nl/route/2765059 ... enbosch-7/
Hoi ik ben Raoul (33) woon in Best. Het lijkt mij leuk om eens met jullie mee te fietsen. 21 sep staat in mijn agenda genoteerd. (jup bekent met klok bij station)

Waarschijnlijk zal ik naar Den Bosch vanuit Best komen fietsen (23km).

Gr,
Raoul
Veel plezier, jammer ik kan niet mee fietsen! Groet, An
Leuk rondje en super dat Kasia ons verzorgt, het moet niet veel gekker worden. Sandra en ik komen ook, op de tandem.

Frank
Jammer, ik kan er niet bij zijn. Misschien volgende keer weer.
Yvonne
Was leuk geweest om een keer mee te rijden, ware het niet dat we het hele weekend in bos & beemd mogen spelen bij de Mergelheuvelland 2-daagse.
Lekker gefietst met een leuke groep in prachtig weer. Kasia heeft een deel van de nacht doorgebracht in de keuken voor onze hapjes en drankjes, ik vind dat wat ver gaan, maar het was heerlijk. Dank je wel.

Frank
Met 128 km op de teller vandaag, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit veel eerder had moeten doen aangezien ik al heel wat jaartjes lid ben. Dank jullie wel voor de succesvolle dag.

Ik heb bij een aantal van jullie aangegeven dat ik de volgende ronde van 's-Hertogenbosch ga organiseren. Hieronder al een beeld van mijn gedachten gang.

Afbeelding

Raoul


PS Iemand :wink: heeft mij overgehaald om de Utrecht route te gaan fietsen, ik zie jullie daar wel.
Het was en leuk rondje, mooie route en mooie weer en de hapjes en koffie en thee halverwege waren van harte welkom. Kasia hartstikke bedankt voor de gastvrije ontvangst.

Edwin