Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Terry Fly GT zadel nieuw! - Forum Wereldfietser

Terry Fly GT zadel nieuw!

Gekocht maar bleek na 100km toch te smal voor mij.
Goed, licht en duur zadel!

Kost €81,00 bij rose versand...

tech info:
Sportief, stevig gevuld Terry racezadel voor mannen. AirCellGel® voor voelbaar meer zitcomfort.
· handmade
· zadeldek van Alocosto* en Cordura
· wind-, spatbescherming in de schaal
· AirCellGel® technologie
· lichte zadelrail van TiNox titaniumlegering
· afstand tussen de zitbeentjes: 10 - 12 cm
· gewicht: ca. 280 g
· afmetingen: L: ca. 280 mm / B: ca. 150 mm

Alocosto: licht, high-performance kunstleer. Slijtvast, onderhoudsvriendelijk, kleurecht, water- en vuilafstotend, ademend.

Cordura: nylon weefsel. Bijzonder robuust. Sneldrogend.

Foto's zie:
http://link.marktplaats.nl/m836536911
Hey,

Ik wil dit zadel eventueel wisselen voor een brooks flyer of selle royal respiro soft athletic of fizik zadel.

De brooks is minder als 500 km gebruikt. (hij heeft voor mij een slechte rare vorm (neus omhoogstekend en wat doorgezakt, in de winkel zeggen ze dat dit normaal is)

de selle royal zit nu op mijn huidige fiets en ik ben daar redelijk tevreden van, maar is nog niet ideaal

ik heb ook nog een wing flex zadel van fizik liggen (het type dat standaard op een aantal koga's gemonteerd staat)

Ik zou dit zadel wel even willen uitproberen indien interesse, ik woon zelf in Antwerpen.

Indien je zelf niet te ver woont kan ik ook eens langskomen bij gelegenheid.

ik hoor het wel, anderen kunnen ook wisselen bij interesse...

ik zou foto's kunnen doorsturen vanaf maandag, maar je vindt het ook wel terug op internet.

groetjes

een PB berichtje sturen lukt precies niet, het blijft in postvak uit zitten i.p.v verzonden items...?

jan
Jan B schreef:
een PB berichtje sturen lukt precies niet, het blijft in postvak uit zitten i.p.v verzonden items...?

jan
Je berichtjes verdwijnen uit het postvak uit, op het moment dat ze door de ontvangen gelezen zijn :wink: