Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: fietsavonturier, - Forum Wereldfietser

Gezocht: fietsavonturier,

Na +/-. 3000 km te hebben gefietst binnen Europa, wil ik eens wat verder en langer reizen. Ik ben van plan om v.a. maart 2003 per fiets van. NL naar India te reizen. ( +/- 9000 km). Ervaring heeft mij geleerd dat je (fiets)rezien beter samen met iemand anders kunt ondernemen, zij het alleen al maar om je indrukken/ervaringen te kunnen delen. Aanvankelijk zou een vriend meegaan, maar die is inmiddels afgehaakt. Je moet er tenslotte prettig gestoord voor zijn en een dergelijke actie is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd. Ik zoek dus zo'n gek die deze passie deelt en mee wil gaan. (wel met goede voorbereiding / materiaal / planning etc)

Groeten,

Freek

Hai Freek,
Wat ontzettend leuk om te zien dat andere mensen ook bezig zijn met het Idee om naar India te fietsen. Het is namelijk mijn plan ook. Alleen vertrek ik helaas pas in 2004. Maar desalniettemin zou ik het toch erg leuk vinden om met jou in contact te komen. Al is het maar om te zien hoe jij je voorbereidt en hoe jouw route gaat lopen. Zo zie je maar... er zijn genoeg vreemde snuiters op de wereld.
Rena
Hoi Freek (en Rena),
Wat leuk om te zien dat er nog meer mensen zijn met het wilde idee om naar India te fietsen. Ik ben het namelijk al jaren van plan. Probeer het de laatste tijd wat meer te concretiseren. Mijn vertrek zal echter pas in 2005 gebeuren. Mocht jullie vertrek om de één of andere rede uitstelt worden dan ben ik van de partij hoor!
Vooralsnog ben ik zeer benieuwd om van jullie te horen hoe je het gaat aanpakken.
Met vriendelijk groet,
Marc