Hallo wereldfietsers!
Ik heb een klein probleem en hoop hier een simpele oplossing te vinden.
Koga randonneur met een (ik denk origineel) tubus achterdrager .
Ik vermoed een Logo-classic.
Alleszins is de aanhechting ter hoogte van de wielas in combinatie met een bob-yak-ibex 28 inch vork niet helemaal ideaal.
De steunen voor de zijtassen , komen onderaan in aanraking met de bob-yak. Niet in alle rijomstandigheden maar te vaak naar mijn persoonlijke mening.
Het zijn de onderste horizontale versteviging armen die met een bocht naar achter lopen om zo de ortlieb tassen te bevestigen.
Nu kan ik als oplossing een nieuw rack aanschaffen , moeten ook geschikt zijn voor ortlieb draagtassen. dewelke maximaal achteruit moeten geplaatst kunnen worden omdat ik er anders met mn hielen tegenaan zit.
Maar ik overweeg om de bevestiging onderaan ter hoogte van de wielas met een metalen plaatje (of iets dergelijks) een twee tal cm te verhogen.
Mijn vraag: heeft iemand met dergelijk probleem een oplossing gevonden?
Heeft iemand zijn rack ooit op deze manier een beetje hoger kunnen bevestigen.
Ik heb ortlieb tassen ( classic ) QR1 denk ik alweer...
Andere oplossingen?
Welk type rack gebruiken jullie
Alvast dank voor jullie reactie!
Danny
Ik heb een klein probleem en hoop hier een simpele oplossing te vinden.
Koga randonneur met een (ik denk origineel) tubus achterdrager .
Ik vermoed een Logo-classic.
Alleszins is de aanhechting ter hoogte van de wielas in combinatie met een bob-yak-ibex 28 inch vork niet helemaal ideaal.
De steunen voor de zijtassen , komen onderaan in aanraking met de bob-yak. Niet in alle rijomstandigheden maar te vaak naar mijn persoonlijke mening.
Het zijn de onderste horizontale versteviging armen die met een bocht naar achter lopen om zo de ortlieb tassen te bevestigen.
Nu kan ik als oplossing een nieuw rack aanschaffen , moeten ook geschikt zijn voor ortlieb draagtassen. dewelke maximaal achteruit moeten geplaatst kunnen worden omdat ik er anders met mn hielen tegenaan zit.
Maar ik overweeg om de bevestiging onderaan ter hoogte van de wielas met een metalen plaatje (of iets dergelijks) een twee tal cm te verhogen.
Mijn vraag: heeft iemand met dergelijk probleem een oplossing gevonden?
Heeft iemand zijn rack ooit op deze manier een beetje hoger kunnen bevestigen.
Ik heb ortlieb tassen ( classic ) QR1 denk ik alweer...
Andere oplossingen?
Welk type rack gebruiken jullie
Alvast dank voor jullie reactie!
Danny