Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestolen: Koga Miyata Terraliner Deore 66 cm - Forum Wereldfietser

Gestolen: Koga Miyata Terraliner Deore 66 cm

Beste fietsers,

Help mij svp door mee te zoeken! In de nacht van 17 op 18 juli is in Den Haag mijn Koga Miyata Terraliner gestolen. Makkelijk herkenbaar aan de relatief zeldzame framemaat 66cm. Ik ben met deze fiets onder meer van Rome naar Napels, van Porto naar Lissabon en van Rotterdam naar de Noordkaap gereden en je zult begrijpen dat de fiets voor mij grote emotionele waarde heeft en ik erg verdrietig ben met deze diefstal. Voor de rest herkenbaar aan:
*Shimano Deore shifters derailleurs en naven
*Schwalbe Big Apple banden
*Achterdrageren Tubus lowrider voordrager
*In uitstekende staat met wat lakschade op het frame

Weet je iets? Denk je dat je hem hebt gezien, of te koop aangeoden hebt gezien? Laat het mij alsjeblieft weten!

Groet van Jeroen
En misschien aan de kleur, die zou je er ook bij kunnen vermelden.
Long shot, indien de fiets echt gedurende de nacht en niet bijv. mogelijk in de vroege ochtend uren is verdwenen. Maar Fietsdepot Haaglanden al benaderd? Indien de fiets eventueel door de gemeente is weggehaald omdat deze onjuist geplaatst was, dan kan hij daar staan.
Fotootje? Kom dagelijks in Den Haag dus hou m'n ogen open.
Dank voor jullie reacties. Kleur is donkerrood metallic.

Afbeelding
Is dit hem niet?

...enz...
Volgens mij is dat echt een compleet andere fiets. Kijk uit met wat je post, dit soort tips kan misschien beter in PB naar TS? Om zwartmakingen van te goeder trouw handelende marktplaatsers te voorkomen.

Misschien heeft de verkoper van die fiets wel een ongeluk waardoor hij zich niet meer per fiets kan verplaatsen, wie zal het zeggen?
Dank voor het meekijken! De advertentie die Cyclist doorstuurt is van een nieuwe type Terraliner met carbon frame en stuur. De mijne is nog van staal gemaakt met een alu ITM stuur.
Travelmaster schreef:Volgens mij is dat echt een compleet andere fiets. Kijk uit met wat je post, dit soort tips kan misschien beter in PB naar TS? Om zwartmakingen van te goeder trouw handelende marktplaatsers te voorkomen.

Misschien heeft de verkoper van die fiets wel een ongeluk waardoor hij zich niet meer per fiets kan verplaatsen, wie zal het zeggen?
De advertentie is overigens 25 juni j.l. geplaatst. Terwijl de fiets van TS in de nacht van 17 op 18 juli is verdwenen.
Cyclist schreef:Is dit hem niet?
Nee, dat was 'm niet.
Bedankt voor het meedenken. Maar dergelijke tips kun je beter per Persoonlijk bericht versturen.