hallo
ben bezig met de laatste voorbereidingen fietsreis vanuit zuid frankrijk via oude wegen naar huis overr tweetal weken - dus mogelijk kom ik(en twee companen menige wereldfietser onderweg tegen. maar nu over naar de vraagstelling:
ik had in eerste instantie osm maar bij uitproberen zag ik geen info op beeldscherm -zoals knooppunten-andere routes etc.
deze info zag ik vervolgerns wel op ofm 2014
zijn er zaken die ofm wel/niet heeft t.vo.v. osm en
andersom zaken die osm wel/niet heeft t.o.v. ofm
waar gaat de voorkeur/advies naar uit
daarnaast heb ik op m'n garmin 60 csx(geheugenkaart) pois van archies campings gezet.
deze worden pas zichtbaar op beeldscherm van m'n garmin 60 csx -als ik beeldscherm heb staan op 120 meter of minder.
is het toch mogelijk om deze zichtbaar te krijgen bij verder uitzoomen?
alvast hartelijk dank voor iedere reactie
gries doef
ben bezig met de laatste voorbereidingen fietsreis vanuit zuid frankrijk via oude wegen naar huis overr tweetal weken - dus mogelijk kom ik(en twee companen menige wereldfietser onderweg tegen. maar nu over naar de vraagstelling:
ik had in eerste instantie osm maar bij uitproberen zag ik geen info op beeldscherm -zoals knooppunten-andere routes etc.
deze info zag ik vervolgerns wel op ofm 2014
zijn er zaken die ofm wel/niet heeft t.vo.v. osm en
andersom zaken die osm wel/niet heeft t.o.v. ofm
waar gaat de voorkeur/advies naar uit
daarnaast heb ik op m'n garmin 60 csx(geheugenkaart) pois van archies campings gezet.
deze worden pas zichtbaar op beeldscherm van m'n garmin 60 csx -als ik beeldscherm heb staan op 120 meter of minder.
is het toch mogelijk om deze zichtbaar te krijgen bij verder uitzoomen?
alvast hartelijk dank voor iedere reactie
gries doef