Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Single tas of setje tassen voordrager klein budget - Forum Wereldfietser

Single tas of setje tassen voordrager klein budget

Ik ben nog op zoek i.i.g 1 tas voor aan de voordrager.
Mag een ook een setje zijn, ik hoef niet top of the bill hoor,
als er vooral maar spullen in kunnen :D
Misschien kun je alvast beginnen met ruilen of vragen of je een setje gratis mag krijgen :P :lol: ... Geintje Jérome, moet ff kunnen toch? Er komt vast wel iets voorbij!
voor een klein budget :wink: : http://pixilateddesign.com/jodycb/2009/ ... -finished/ Lijkt me ook wel te doen voor een lowrider.

gr,
patrick
Ietwat offtopic, maar omdat het een goedkope oplossing voor Jérôme kan zijn:

Weet jij, Pat, misschien waar je zulke stevige emmers met deksel kunt vinden? In NL zijn kattenbakkorrels overwegend verpakt in zakken. Zelf dacht ik aan gebruikte emmers uit de horeca (sausen e.d.) maar trof er nog nooit rechthoekige aan. Dus als je een adresje weet (gebruikte, niet nieuw) of welk, in NL of BE verkrijgbaar, product daarin verpakt wordt en dat hier meldt, dan krijgt je suggestie meer inhoud.
Wij zijn op de Pamir een Duitser tegen gekomen die van jerrycans 'koffers' had gemaakt. Hij had er vier in totaal. Ideaal was het niet volgens hem maar het voldeed. (Overigens reed hij er op dat moment zo'n duizend km op. Hij was er dus niet mee vanuit Europa komen fietsen.)

Qua vorm doen de 'emmers' in de link mij denken aan de afvalemmers van de Ikea. Daar zitten deksels bij maar die zijn verre van waterdicht.
:D :wink: ja, het is een optie, even kijken wat het word..

mooi onderschrift pat! :idea: