Hallo allemaal,
ik ga deze zomer vertrekken met de fiets met als eerste "doel" Rome.
Weinig getraind dus heel rustig opbouwen en sowieso geen haast!
Ik ben vrij man en wil eigenlijk overal even kijken dus we zien wel hoe het gaat.
In de toekomst wil ik denk ik ook emigreren dus dat is meteen leuk oriënteren.
Neem mn tent mee en ben lid van couchsurfing. Wil ook een blog bijhouden.
Het liefst zou ik ondertussen de mensen op deze aarde dichter bij elkaar willen brengen! Dit voelt als een roeping, maar dat kan ook aan mij liggen!! Het lijkt mij leuk i.i.g.. Wat sowieso al een uitdaging word is dat ik het zonder bron van inkomsten of spaargeld moet doen, slechts mijn verzekeringen worden betaalt zolang ik weg blijf en ik heb mn woning om in terug te keren, ooit!
Doelen
Genieten van al het mooie wat deze aarde bied
Bijdragen aan bewustwording mogelijkheden individu
Ik ben een man, 34, stier, seriously easy going, bewust! KTM trekking off-road
Omdat ik zo onbevangen op reis wil gaan lijkt het me lastig om een reisgenoot te vinden, mocht jij je nu toch ook "geroepen" voelen dan hoor ik het graag!!!
Meedenken is ook "toegestaan" P
Mvg
Jérôme
ik ga deze zomer vertrekken met de fiets met als eerste "doel" Rome.
Weinig getraind dus heel rustig opbouwen en sowieso geen haast!
Ik ben vrij man en wil eigenlijk overal even kijken dus we zien wel hoe het gaat.
In de toekomst wil ik denk ik ook emigreren dus dat is meteen leuk oriënteren.
Neem mn tent mee en ben lid van couchsurfing. Wil ook een blog bijhouden.
Het liefst zou ik ondertussen de mensen op deze aarde dichter bij elkaar willen brengen! Dit voelt als een roeping, maar dat kan ook aan mij liggen!! Het lijkt mij leuk i.i.g.. Wat sowieso al een uitdaging word is dat ik het zonder bron van inkomsten of spaargeld moet doen, slechts mijn verzekeringen worden betaalt zolang ik weg blijf en ik heb mn woning om in terug te keren, ooit!
Doelen
Genieten van al het mooie wat deze aarde bied
Bijdragen aan bewustwording mogelijkheden individu
Ik ben een man, 34, stier, seriously easy going, bewust! KTM trekking off-road
Omdat ik zo onbevangen op reis wil gaan lijkt het me lastig om een reisgenoot te vinden, mocht jij je nu toch ook "geroepen" voelen dan hoor ik het graag!!!
Meedenken is ook "toegestaan" P
Mvg
Jérôme