Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstochtje 3 april - Forum Wereldfietser

fietstochtje 3 april

Wie fietst een dagje mee a.s. zondag 3 april?

Wat: een rondje van 80-100km lekker fietsen zonder bagage over de Veluwe en door de Betuwe.
Waar: start en finish station Driebergen-Zeist; auto's kunnen bij het station parkeren. Ik sta op het stationsplein aan de zuidkant van het station.
Tijd: vertrek 10.15 uur, aankomst eind van de middag (afhankelijk van het aantal koffie-met-appelgebak-stops)
Bereikbaarheid: mijn mobiele nr. is 06-14670749.
Wie: iedereen.

jim van den berg

Hi Jim,
Afgelopen weekend heb ik de eerste 300 km van dit jaar gefietst, dus de paastrektocht was wat mij betreft een succes.
Wat betreft 3 april;
80 tot 100 km, wat zal de gemiddelde snelheid zijn???
Groet,
Rena :wink:

Het kan en zal iets sneller gaan dan tijdens een gewoon WF-weekend. Ik moet ook een beetje trainen om straks toch enigszins Carolien (baanwielrenster van beroep) en Peter (jaarlijkse Marmotte-bedwinger) bij te kunnen houden.

jim

Iets sneller is 21, 22 km p.u.????

Ik denk aan 25/26km per uur. Nog steeds liefhebbers?
Moet kunnen een keertje, de overige weekenden fiets ik weer een ander (rustiger) tempo.

jim

Hi Jim,
25/26 ga ik niet halen, maar daarnaast is het ook nog zo dat ik zondag niet kan i.v.m. bezoek.
Die week erop ga ik wel weer wat leuks doen, dus houdt het forum in de gaten!

Hoi Jim,

Nou ik moet met oog op Portugal ook eens flink aan de bak. Dus misschien kom ik wel naar het station Zeist toe. Het zal wel waarschijnlijk zo zijn dat ik een uur meefiets en dan in Amerongen (!) waar ze lekker appelstrudel hebben (vorige keer nog getest) omkeer naar huis.

Groeten van de secretaris van afdeling Zeist.

Okee Rutger, ik zie je a.s. zondag. Moet lukken voor jou, een uurtje meefietsen.
jim

Jim. Ik ga mijn banden oppompen. Tot zondag (ijs en wederdienende).

Rutger

Verslag: ik heb samen met Carolien, Johnny, Rutger en Ronald een rondje gefietst van 86km startend bij station Driebergen-Zeist, eerst door de bossen van Soesterberg ging het via Maarsbergen naar de beklimming van de Amerongse Berg, Carolien voorop. Daarna ging het over de dijkjes van de Lek (soms erg druk verkeer, iedereen wil eruit met dit mooie weer) langs Wijk bij Duurstede en Culemborg weer terug naar het station. Simpelweg de perfecte fietsdag.
jim

Hoi Jim, Carolien, Johnny en Ronad.

Aardige afstand hebben jullie nog afgelegd. Zelf was ik na 42 kilometer weer thuis. Het heeft toch wel wat zo'n ochtendtrainingsrit in de zon, al vond ik het soms best pittig. De rest van de dag heb ik heerlijk onspannnen wielrennen gekeken.

Tot een volgende keer en veel plezier in Amman en omstreken.

Groet,

Rutger

Zo Jim, ook die kilometers heb je er alvast op zitten!!!
Succes tijdens de tocht in Syrie en Jordanie.
Groet,

ps1: Had dit weekend ook graag gefietst, maar had even geen tijd. Volgend weekend weer!

ps2: Was "onze" Johnny mee geweest met je tocht van 25/26 km p.u.???